Citigo Sport

Topic in 'Citigo' gestart door Eelke_, 02-09-2019.

1. Eelke_

Eelke_ Nieuw lid

Hoi :)

Ik heb recentelijk een Citigo Sport Occasion gekocht, zoals op de afbeelding.

Nou heeft de auto twee minpuntjes die ik graag wil oplossen, alleen kan ik er de juiste onderdelen niet voor vinden.

De daksticker & motorkap sticker zijn verkleurd / gebarsten door de zon. Ik kan op allerlei sites wel een witte of zwarte sticker vinden, maar de rode schijnt onvindbaar te zijn. Heeft iemand enig idee waar ik deze wellicht kan vinden?

Daarnaast is de sleutelcover zoals hieronder weergeven inmiddels ook aan vervanging toe, deze is aardig versleten. Maar deze kan ik ook nergens vinden, en zo'n kale zwarte sleutel vind ik wat te saai ;) Zijn deze toevallig nog ergens verkrijgbaar?

Ik ben benieuwd of jullie mij hierbij kunnen helpen :)

2. EdK

EdK Forumguru

Superskoda.com al gekeken ?

En kijk ff op meet en greet , word zeer op prijs gesteld door velen hier die goede antwoorden hebben...:koffie:

3. SteGo

SteGo Forumguru Donateur

Leuk zo'n Sport uitvoering! Ik heb zelf de rode 3-deurs variant.

De kwaliteit van de folie is niet veel soeps, mocht ik deze week wat tijd over hebben zal ik op m'n werk eens even in ETKA kijken of ik het onderdeelnummer van de folieset voor jouw Sport ook kan vinden. De folie op mijn auto barst ook, maar ik weet nog niet wat ik ermee wil.

Je zou eventueel ook kunnen overwegen om een reclamestudio die auto's en busjes beplakt eens te vragen wat het daar zou kosten met een hoogwaardige folie, misschien gaat dat langer mee dan de originele folies.

4. hemi24

hemi24 Forumguru

5. error404

error404 Senior Member

6. error404

error404 Senior Member

7. Antera

Antera Forumguru Donateur VCDS support

Heb gezocht in etka maar kan het helaas niet vinden alle andere stickertjes wel behalve die striping. Er zijn veel klachten over de scheurtjes en vermoed dat je eens bij de importeur moet gaan polsen misschien dat je dan wijzer word

8. hemi24

hemi24 Forumguru

@Antera : nummers staan toch gewoon in de link die ik eerder heb gepost..?

9. hemi24

hemi24 Forumguru

Als je mij vraagt zou Eelke de variant reflexzilver/tornadorood moeten hebben...

upload_2019-9-3_19-54-54.jpeg

Laatst aangepast: 03-09-2019
  10. Antera

Antera Forumguru Donateur VCDS support

Gevonden voor je:
    decorfolie 3.png decorfolie 2.png decorfolie 1.png decorfolie.png decorfolie 5.png decorfolie 4.png

SteGo en Duijzer vinden dit leuk.
  11. hemi24

hemi24 Forumguru

Soms is dit forum nog beter dan de meeste dealers..!

;)

12. Eelke_

Eelke_ Nieuw lid

Jeetje wat een reacties hahah, die had ik niet aan zien komen, bedankt!

Ik ga de opties eens even bekijken en afwegen of het me waard is om nieuwe stickers te (laten) plakken, keycover is op alle websites niet meer leverbaar dus daar zal ik wel pech mee hebben.

Deel deze pagina