Citigo kijken bij Van Kleef, Dordrecht

Topic in 'Citigo' gestart door Fabia, 09-02-2012.

Topicstatus:
Dit topic is gesloten voor reacties.
  1. Fabia

Fabia † In Memoriam

Bij Van Kleef in Dordrecht staat een Citigo te koop. Misschien is het leuk voor mensen die interesse hebben om die auto aan te schaffen om de Citigo eens met eigen ogen daar te bewonderen (vandaar deze posting).

2. hemi24

hemi24 Forumguru

Voor 3k minder heb je het zusje, de Seat Mii!!! Hoe gaat Van Kleef dit verkopen als de reguliere versies via Pon op de markt komen?!?

900km? Is de auto een deel van de fabriek komen rijden?

3. Fabia

Fabia † In Memoriam

Van Kleef is elke keer snel. Toen de Roomster nog niet officieel geintroduceerd was had Van Kleef al een Roomster staan die via een dealer in duistland geleverd was.

4. higgy

higgy Senior Member

Slightly off-topic:
    Doet me denken aan Jan van Gompel in Helmond, enkele decennia geleden de luis in de pels van Citroën Nederland. Had telkens de nieuwste Citroëns weken/maanden eerder staan dan de dealers (Xm/Xantia). Werd CN helemaal simpel van :-) en dat allemaal omdat ze hem een beloofd dealerschap door de neus geboord hadden, ging het verhaal.
    Man is inmiddels met pensioen maar markante vent.

Geeft wel wat leven in de brouwerij.

Maar inderdaad: waarom zou je 3K extra uitgeven? En helemaal warm loop ik ook niet voor de Citigo.

5. Hetzer

Hetzer Forumguru

Zijn idd niet de prijzen die door Pon gerekend worden

6. Yetirr

Yetirr Nieuw lid

Van Kleef is ook geen officieel Skoda-dealer meer! Dat is nu Ames..... Ik zou lekker wachter totdat waarschijnlijk volgende maand de Nederlandse prijs bekend is

Topicstatus:
Dit topic is gesloten voor reacties.

Deel deze pagina