Citigo kijken bij Van Kleef, Dordrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
Bij Van Kleef in Dordrecht staat een Citigo te koop. Misschien is het leuk voor mensen die interesse hebben om die auto aan te schaffen om de Citigo eens met eigen ogen daar te bewonderen (vandaar deze posting).


ELm8ijACMSikjqb0iLIEmQ==.jpg
 

hemi24

Forumguru
Voor 3k minder heb je het zusje, de Seat Mii!!! Hoe gaat Van Kleef dit verkopen als de reguliere versies via Pon op de markt komen?!?

900km? Is de auto een deel van de fabriek komen rijden?
 

Fabia

† In Memoriam
Van Kleef is elke keer snel. Toen de Roomster nog niet officieel geintroduceerd was had Van Kleef al een Roomster staan die via een dealer in duistland geleverd was.
 

higgy

Forumguru
Slightly off-topic:
Doet me denken aan Jan van Gompel in Helmond, enkele decennia geleden de luis in de pels van Citroën Nederland. Had telkens de nieuwste Citroëns weken/maanden eerder staan dan de dealers (Xm/Xantia). Werd CN helemaal simpel van :-) en dat allemaal omdat ze hem een beloofd dealerschap door de neus geboord hadden, ging het verhaal.
Man is inmiddels met pensioen maar markante vent.

Geeft wel wat leven in de brouwerij.

Maar inderdaad: waarom zou je 3K extra uitgeven? En helemaal warm loop ik ook niet voor de Citigo.
 

Yetirr

Nieuw lid
Van Kleef is ook geen officieel Skoda-dealer meer! Dat is nu Ames..... Ik zou lekker wachter totdat waarschijnlijk volgende maand de Nederlandse prijs bekend is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan