Citigo is klaar! Volgende week ophalen :)

CDK

Forumguru
ziet er keurig uit! mooi dat wit met die zwarte wielen! alvast veel geluk er mee en veel rijplezier toegewenst!

greetz Corné

lovely305

Forumguru
Als ik hem eindelijk heb maak ik een mooi setje foto's bij daglicht om op het forum te plaatsen.
En bij de volgende meeting ben ik zeker!

CDK

Forumguru
da's leuk om te horen! er wordt door Ronnie ook nog een meeting in Brabant georganiseerd in oktober.... misschien zien we elkaar daar wel?

lovely305

Forumguru
Is een eindje rijden,maar vast geen straf in mijn Citigootje.
Als ik geen rare belangrijke dingen heb ben ik erbij!

• Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
nah ff stoppen met huilen hoor, wordt zo emotioneel van dames die huilen ?

Wat heb je fout gedaan ?
Foto in jpg formaat ?
Niet te grote bestanden ?? dus meer dan 500kb per foto ?
Krijg je geen melding waarom je niet mag plaatsen ?
Want ti gewoon je tekst typen en dan bijlagen aanklikken en naar foto gaan en aanklikken.

Cordoba

Forumguru
Vanuit een ongebruikelijk standpunt gemaakt, die foto's. Wat mij wel opvalt, is dat de donkere achterramen duidelijk zichtbaar zijn, net als het panoramadak. Overigens, is die zwarte B-stijl standaard? Dat is me niet eerder opgevallen bij een Citigo, maar wel heel fraai bij zo'n witte.

Rijden in de 75 pk versie is volgens mij geen straf, hetzelfde vermogen als mijn Fabia maar ik denk dat de Citigo een beter koppelverloop heeft, én hij is een stuk lichter, dus veel meer pit.

Edit: :happy: Ik zie dat je nog foto's aan het toevoegen bent

EdK

Forumguru
de kleinste skoda en de foto's zijn te groot .... leuk
en geen dank hoor als je tranen hiermee verdwenen zijn

lovely305

Forumguru
ik weet niet wat een B-stijl is,hahaha, maar de donkere ramen zijn inderdaad goed zichtbaar.je kunt niet naar binnen kijken, maar van binnenuit wel naar buiten.verrassend!ik ben er superblij mee.heerlijke auto en een plaatje om te zien.mijn zoon van 14 heeft de eerste foto gemaakt zoals in het spel 'need for speed'. ik vind het een bijzonder mooie foto:)

Cordoba

Forumguru
De dakstijlen van een auto krijgen van voor naar achter een letter (dat is niet merk of model afhankelijk).
De A-stijlen zitten links en rechts van de voorruit, de B-stijl zit aan de achterkant van het voorportier, de C-stijl zit bij de rugleuning van de achterbank (bij 4-deurs, dus aan de achterkant van achterportieren, bij klein autootje is dat de achterste stijl), en bij een stationuitvoering heb je dan vaak nog een D-stijl (zeg maar waar de achterklep tussen zit).

Je moet het even weten, dan is het simpel zat.

lovely305

Forumguru
Kijk, weer wat wijzer geworden!
Bedankt voor de uitgebreide uitleg Cordoba.
Ik ga dat nu even van dichtbij bekijken:happy:

CDK

Forumguru
vsn harte gefeliciteerd nogmaals! mooie foto's van een heel mooie CityGo, wit met zwart blijft super dik staan :) heel veel plezier er mee en bedankt voor het posten vab de foto's!

greetz Corné

Bovenaan Onderaan