Citigo! gespot in... Almere!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Falcon

Donateur
Toch krijg ik het gevoel dat het 45km bordje alleen nog mist. Maar misschien veranderd mijn mening als ik hem in het echt zie :)
 
Wanneer zetten ze het nieuwe Skoda logo zoals op deze Citigo ook op de andere modellen? Ik vind het nieuwe logo veel mooier / strakker / zakelijker.

Van de drieling up! / Citigo / Mii vind ik persoonlijk, afgaande op de afbeeldingen, de up! het meest geslaagd.


Zou de Mii trouwens iets met Nintendo van doen hebben? Of komt de up! daar ook vandaan? Een extra leventje is in menig game dan ook een 1up. Wat is dan de relatie van de Citigo met Nintendo?
 

cvegreen

Forumguru
Wat ziet hij er prachtig uit. Die velgen passen hem ook prima, en dat kleurtje vind ik groen lover gewoonweg de max. Dus als het een beetje zou lukken , binnen een paar jaar wil ik er zo eentje tweedehands hebben . Nieuw zal voor mij nooit lukken.
 

Monteurtje

Forumguru
Wanneer zetten ze het nieuwe Skoda logo zoals op deze Citigo ook op de andere modellen? Ik vind het nieuwe logo veel mooier / strakker / zakelijker.

Vanaf de nieuwe productiemodellen. Dat is waarschijnliijk de Citigo. Wat ik begrepen heb komt die dan niet op de Fabia, Octavia, Yeti. enz. Echt vanaf een nieuw model. Maar als de maten hetzelfde zijn, dan kun je ze wel vervangen voor een nieuw logo denk ik
 

Fabia

† In Memoriam
Staat er toevallig niet eentje op het terrein bij Pon die we "toevallig" kunnen meenemen??
 

Falcon

Donateur
Hetzer? Kan vanuit de dealer niet gekeken worden of de Citigo op de meeting even geshowed kan worden? Als loyaliteits-actie vanuit PON?
 

Hetzer

Forumguru
hier nog een fotootje

amljb.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan