Chroom Raamomlijsting zelf (laten) plaatsen

Ericw

Forumguru
Aangezien de Superb Combi Comfort Greenline niet meer voorzien is van een chrome raamomlijsting wil ik die door de dealer achteraf laten monteren.
Nu heb ik ff in ETKA zitten kijken en denk dat dit voor de deuren geen probleem is.
Die zijn los bestelbaar en te monteren, maar de beide zij (achter) ruiten ben ik niet helemaal zeker van.
Ook hier zie ik lijsten staan maar lijkt erop dat hiervoor de ruit eruit zou moeten.
Is er hier iemand die dit weet?
Wellicht iemand die bij een garage werkt en ooit een ruit heeft moeten vervangen o.i.d.

Eric.
 

andrehj

Forumguru
Nu heb ik ff in ETKA zitten kijken en denk dat dit voor de deuren geen probleem is.Eric.
ETKA? Heb jij een nieuwere versie dan de vaak op internet opduikende versie 7.2 (waar de Combi nog niet in voorkomt)? Zo ja, zou je me dan een PM kunnen sturen?
 

Ericw

Forumguru
Nee, heb geen nieuwere versie.
Heb bij de Passat Variant gekeken en dit vergeleken met de informatie van de dealer, dit kwam overeen, vandaar mijn conclusie :)
 

Ronnie

Forumguru
De Chroom lijst zit aan de zijruiten volgen de actuele (mrt. 2011) versie, alleen de portierlijsten zijn los verkrijgbaar. Let op pos. 27, getinte ruit met chroomlijst. (kost 197,- per kant)
 

Bijlagen

  • SuperB Combi Mar. 23 17.53.jpg
    SuperB Combi Mar. 23 17.53.jpg
    196,7 KB · Weergaven: 78

Ericw

Forumguru
@Ronnie: Bedankt voor deze info, gaat een beetje duur worden als ik dit rondom zou willen hebben.....:(

@Bakkertje: Denk niet dat je dit rond de ramen krijgt en ook nog blijft zitten........
 
Bovenaan Onderaan