Chroom pook kapot repareren

Bij mijn pook was het chroom kapot, hierdoor krijg je scherpe randjes waardoor ik uiteindelijk het chroom allemaal maar verwijderd heb. Nu zat ik met zo'n lelijke witte knop, maar op een engels forum had ik gelezen dat hiervoor reparatiesetjes te krijgen te zijn bij de dealer.
Het nummer is 3u0 798 001. Alles is nu weer netjes voor € 10,00.
Groeten Björn
 

Bijlagen

  • nieuwe pook.jpg
    nieuwe pook.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 147

Okki

Donateur
Ik vind dat wit wel wat hebben....Heb zelf ooit eens de kapotte schakelpook van O1 vervangen door die van een Golf.....
 

Okki

Donateur
Gekleurde daken en zwarte velgen zijn ook ineens weer in. Wie weet, witte pookknoppen: de hit van 2012/2013
 
Zo hey, dat ziet er weer strak uit :xyxthumbs:

Zit zelf met een soortgelijk probleem.
De vorige eigenaar van mijn S1 was kennelijk een ringenliefhebber :smiley29:
Het chroom van mijn pook is flink beschadigd en de cijfertjes zijn deels niet meer leesbaar.
Erger is dat er idd scherpe randjes aanzitten die niet lekker in de hand liggen.

Ik heb er een houten pook inzitten en dacht die wel effe compleet te vervangen.
Komen ze met een prijs aan van iets van 250 Euro :shocked:

Wist niet dat er ook reparatiesetjes te krijgen waren.
Ga van de week maar weer eens buurten bij de dealer.

Als het lukt dan zal ik ook wel effe een before and after piccie posten :cool:
 

Cordoba

Forumguru
Voor 10€ kun je niet tobben, als je meer geld uit gaat geven, is er voor de liefhebbers ook nog een versie te vinden met verlichting in de pook (via LEDs, wordt het schakelpatroon en de rand van wat nu chroom is verlicht. Kleuren zijn net als LED's in verschillende kleuren leverbaar, waaronder ook groen.

Voorbeeld van een blauwe versie (ook andere schakelpatronen leverbaar):
thumbnail.aspx

Meer is te vinden op de volgende site: http://www.jamello.nl/pook-knop-verlicht-c-4445.html
 
Bovenaan Onderaan