Chroom-allergie

KevinM

Lid
Hoi!
Ik weet niet hoe iedereen er tegenover staat, maar ik ben allergisch aan chroom. :D
In 2 weken mag ik mijn 2020 Kodiaq Sportline ophalen bij de dealer.
De dingen dat ik meteen wil aanpakken zijn het volgende:
- chroom logo op de motorkap
- centercaps

1. Logo
Via Skoda kan ik een origineel zwart logo bestellen voor 65 EUR. Goed gek, denk ik dan.
Waar bestellen jullie je logo's? En welke diameter moet ik hebben? Ik vind 80-90-100mm terug, maar geen idee welke diameter voor de Kodiaq is.

2. Centercaps
Ik vind maar geen zwarte center caps online.
Iemand een linkje waar ik wel volledig zwarte kan vinden / bestellen?



20230918_140101 (2).jpg
 
Mijn Kodiaq is identiek aan de jouwe. Bij aflevering bij mijn garage (geen merkdealer) heb ik gevraagd of ze een zwart logo op de voorkant willen zetten. Hebben ze gedaan. Zie er super uit, zeker in combi met de zwarte letters achterop (hoewel je die twee nooit in 1 oogopslag ziet :LOL: ) Die centrecaps heb ik me nooit aan gestoord maar nu je het zo zegt... je wordt bedankt!
 

KevinM

Lid
Mijn Kodiaq is identiek aan de jouwe. Bij aflevering bij mijn garage (geen merkdealer) heb ik gevraagd of ze een zwart logo op de voorkant willen zetten. Hebben ze gedaan. Zie er super uit, zeker in combi met de zwarte letters achterop (hoewel je die twee nooit in 1 oogopslag ziet :LOL: ) Die centrecaps heb ik me nooit aan gestoord maar nu je het zo zegt... je wordt bedankt!
En wat met de zilvergrijze sierstrip op de achterbumper? Is dat ook nog hetzelfde gebleven? :LOL:
 
Waar bestellen jullie je logo's? En welke diameter moet ik hebben? Ik vind 80-90-100mm terug, maar geen idee welke diameter voor de Kodiaq is.
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Kopacek heeft ze in ieder geval nu wel weer op voorraad;

Dan heb je dus wel een orgineel logo, en als je de dealer ff vraagt kunnen ze die vast wel even voor je installeren.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan