Chromen sierstrip kofferbak/deuren/spoiler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tones

Actief lid
Op deze Citigo zie ik op de kofferbak, de deuren en de voor spoiler chromen sierstrippen zitten en ik vind ze wel chique staan. Ik kom ze echter niet tegen in de accessoires prijslijst. Zie ik iets over het hoofd?
 

Edwin1975

Nieuw lid
Ik vind ze ook heel chique staan, ik heb hier thuis ook de officiele accessoires folder liggen en ze staan er niet bij. Ik zal mijn broer even vragen, hij is verkoper bij Skoda,wie weet kan hij hier achter komen,en wat de prijzen zijn.

Zodra ik meer weet, laat ik het hier gelijk weten:xyxthumbs:
 

EdK

Forumguru
volgens mij is dat spul op de meter te koop en is er hier op forum ook wel over gesproken
Dus even een search doen hier en misschien heb je het antwoord in vrij korte tijd
 

Phaedros

Nieuw lid
Voor de Citigo heb ik nog niet zoiets gezien, behalve dan op beelden vanaf de Autosalon van Genève. Ik denk dat ze daar vooralsnog specifiek voor die tentoongestelde auto gemaakt zijn, er stond ook een Citigo met heel andere dashboardkleuren en stoelbekleding dan de leverbare uitvoeringen... en eentje met een diffusor, die ben ik verder ook nergens tegengekomen.

Bij de Mii zijn de chroomstrips overigens wel als accessoire te krijgen: PDF (pagina 7). Staat (zeker op zwart) erg mooi, ik vind het echter een aardig kostbaar grapje: pakketprijs van 395 euro voor vier van zulke stripjes. De chroomstrips aan de zijkant zullen wellicht passen op de Citigo en Up. De strip aan de achterzijde zit bij de Mii op een heel andere plek en is dus helaas niet geschikt voor de Citigo.
 

Tones

Actief lid
@edk: Bedankt voor de tip maar als het leverbaar is, heb ik toch liever origineel.
@Phaedros: Aan jouw optie heb ik ook zitten denken. Ik wacht af wat Skoda zelf aangeeft (edwin doet allereerst wat navraag). 395 euries voor die Seat set is inderdaad een hoop geld maar ik vind het echt super staan op die skoda. Als het echt niet anders kan zou ik t.z.t. voor niet origineel kunnen gaan.
 

Witte Yeti

Actief lid
sierlijst voor achterklep Citigo is bestel nr 1ST 071 360

Sierlijsten voor de deuren van de Citigo kan ik niet vinden maar wel van de VW-Up-2drs

beschermlijst van portier links voor 1S4 853 515
beschermlijst van portier links achter 1S4 853 753
beschermlijst van portier rechts voor 1S4 853 516
beschermlijst van portier rechts achter 1S4 853 754

deze zijn verkrijgbaar in kleur maar ook chroomglans
 

Edwin1975

Nieuw lid
Hoi,mag ik vragen hoe jij aan het bestelnummer van de sierlijst voor de achterklep bent gekomen ?

Heb je ook een prijs ?

Alvast bedankt;)
 

Tones

Actief lid
@Witte Yeti: Dank je! Mogelijk passen die portier sierstrips van de UP ook op de Citigo. Ik zag dat je 4 bestelnummers daarvan hebt gepost dus die zullen dan wel voor de 4 deurs uitvoering zijn. Ik zal het er bij de aflevering van de Citigo met mijn dealer over hebben. Die doet Skoda, Audi & VW.
 

Witte Yeti

Actief lid
@Tones, de sierlijsten van de VW-Up betreffen een 2-drs uitvoering, als ik het goed heb levert VW geen 4-drs uitvoeringen.
 

Edwin1975

Nieuw lid
Ik heb mijn broer gisteren gesproken en hij gaat het uitzoeken voor mij.

Zodra ik meer weet horen jullie het al eerste:xyxthumbs:
 

Phaedros

Nieuw lid
De chromen strip aan de zijkant is bij de VW Up verkrijgbaar op de 'White Up' en 'Black Up'.
Deze zijn nu ook leverbaar als 5-deurs, dus het lijkt mij dat deze onderdelen (straks) gewoon bestelbaar zullen zijn, toch?

Volkswagen-Up-5door-6%255B2%255D.jpg
 

Tones

Actief lid
Ja, daar ga ik wel van uit, evenals dat ze zullen passen. Nog een paar weekjes wachten Phaedros. Schiet nu lekker op he :)
 

Hetzer

Forumguru
Eind van het jaar zouden deze opties via de Skoda dealer leverbaar worden, evenals de chromen spiegelkappen en de 16 inch velgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan