Chromen handgrepen

Even een vraagje, over een aantal weken krijgen we onze nieuwe O2 in Island Green. Nu leek het ons mooi om daar chromen handgrepen op te zetten en nadat ik dit even gefotoshopt heb staat het ook echt mooi. Maar nu was mijn vraag of de handgrepen van een O2 hetzelfde zijn als van een VW Passat of een ander model uit de VAG-serie ??

Ik heb al op de site van Milotec en Superskoda zitten kijken, en daar staan ze wel op voor een O2 maar ik wilde dit even weten alvorens bij zo'n buitenlands bedrijf te bestellen ;)

Alvast bedankt :1819:

Gr. Ronald
 

Frankie

Actief lid
Hoi,

wat is een Octavia Tour ?? Volgens mij bestaat die uitvoering niet bij de Octavia II. Op dat forum post je nu nl. Los daarvan zijn de handgrepen van de Octavia I en II volgens mij gelijk. Dat betekent dan ook dat deze dezelfde handgrepen heeft als de vorige Passat. De nieuwe Passat heeft nl. die naar beneden wijzende grepen (zelfde als SuperB II). Kijk gewoon daar waar je besteld of e.e.a. geschikt is voor de Octavia die jij hebt...

Ps: neem niet die covers met gaten erin, echt veel meer "Johny" kan niet naar mijn mening !!
 

Desperado

Forumguru
Als ze bij Milotec aangeven dat het past op de Octavia 2 mag je ervan uitgaan dat dat ook zo is.
Milotec wordt in NL geleverd door een importeur, dus je doet gewoon zaken met een nederlandse firma.

@Frankie; je bedoelt Sjonnie :D
 

Klaasje

Forumguru
Als ze bij Milotec aangeven dat het past op de Octavia 2 mag je ervan uitgaan dat dat ook zo is.
Milotec wordt in NL geleverd door een importeur, dus je doet gewoon zaken met een nederlandse firma.

@Frankie; je bedoelt Sjonnie :D

Als je dan toch wilt kopen, doet dit dan bij SuperSkoda. (www.superskoda.com)

Verkopen de Milotec produkten en zijn goedkoper dan bij Milotec.
Betalen kan via PayPal, dus ook vertrouwd

Groet

klaasje
 

Klaasje

Forumguru
tour is dus ook gewoon een uitvoering net als Attractive.
Wijk nu niet af van de thread.
Het gaat om Chromen handgrepen en niet om de uitvoering
 
Skoda-webwinkels

Als je dan toch wilt kopen, doet dit dan bij SuperSkoda. (www.superskoda.com)

Verkopen de Milotec produkten en zijn goedkoper dan bij Milotec.
Betalen kan via PayPal, dus ook vertrouwd

Groet

klaasje

Merkwaardig: kort geleden kreeg ik juist een tip om superskoda te mijden en je rechtstreeks tot milotec te wenden, dit onder meer wegens (terug-)betalingsproblemen!
Ieder zal wel argumenten hebben voor de eigen voorkeur, maar uiteindelijk maakt het kennelijk niet zoveel uit.
 

Klaasje

Forumguru
Merkwaardig: kort geleden kreeg ik juist een tip om superskoda te mijden en je rechtstreeks tot milotec te wenden, dit onder meer wegens (terug-)betalingsproblemen!
Ieder zal wel argumenten hebben voor de eigen voorkeur, maar uiteindelijk maakt het kennelijk niet zoveel uit.

zelf nog geen problemen ondervonden, omdat ik nix heb hoeven terugsturen.
Je kunt Paypal inschakelen om geld terug te krijgen.
Aangeven dat het een betwiste betaling betreft. Als je via Paypal ook nog eens Visa
hebt gebruikt, kun je ook Visa inschakelen.

Maar ja, ik wijk weer af van het topic

Iedereen zal wel zijn eigen voorkeur hebben.
Zolang alles goed gaat, hoor je niemand klagen :-)
 

AsK2

Lid
Veel mensen hebben het over chroom hier en rvs daar, maar ik kan op dit forum echt geen enkele foto vinden (misschien zoek ik verkeerd?). Heb eigenlijk dezelfde vraag als FSI-Tour. Wij willen onze toekomstige auto ook iets origineler maken zonder te veel bling bling en opzichtigheid.
Weet iemand waar ik foto's kan vinden van deurgrepen, grille, uitlaat, sierlijsten enz.?
 

nakharry

Forumguru
Ik zoek chromen handgrepen voor binnen in de auto, net zoals een VW Passat dat heeft zeg maar. Iemand enig idee of dat bestaat, heeft bestaan of ooit gaat komen ?

Alvast bedankt.

Garoetuhhhhhh
 

higgy

Forumguru
@Ask2: ik heb bijgaande strip besteld voor op de achterklep van m'n nieuwe O2 Combi.

Octavia_Neu_Heck_II_2.jpg


en

Octavia_Neu_Heck_II_5.jpg
 
En wij gaan morgen onze chromen handgrepen bestellen, levertijd is ongeveer 3 weken dus tegen die tijd kun je een fotootje verwachten ;)

Morgen ook de nieuwe tuut halen :489:
 
Bovenaan Onderaan