Chiptuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

toledo

Nieuw lid
Ga me ene Superb 1.8tsi aanschaffen kan deze vanuit het fabriek zijnde bij levering aan garage gechiptuned worden Gr

Noord26

Forumguru
Ik had het laten doen. Vanuit de fabriek ging niet voor een 1.2Tdi helaas, bij JD Engineering. Een van de beste adressen voor je 1.8TSI overigens!

Zijn er meerdere die hier op het forum zitten met een 1.8TSI en JD tuning. Er zit een kleine maar aan: fabrieksgarantie bij calamiteiten komt te vervallen. Maar de kennis is dermate groot dat je je daar in feite niet druk over hoeft te maken.

Hoor wel dat het 1.8TSI blok een van de fijnste VAG blokken is- al helemaal als ze getuned zijn door een deskundige. Heb wel eens iemand horen roepen dat hij de motor toen wel van elastiek vond zo smeuiig en soepel.

Tallguy

Forumguru
Praat eens met je dealer over het tunen, dat kan via ABT. Echter zijn er ook hele volksstammen die de auto (terecht) bij JD laten tunen. Aangezien er op ons forum heel veel te vinden is over het tunen, sluit ik dit topic en adviseer je eerst de bestaande topics over tunen door te nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan