Chat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
De chatroom is officieel open.

Wees welkom, wees aardig tegen elkaar en doe niet, wat ik ook niet zal doen.... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Exciter

Administrator
Ik heb in de gaten, dat de chat nog niet is ontdekt door de leden.

Misschien helpt het, als ik ook nog vertel, dat de chat een apart venster is en werkt naast de venster met het forum.

Dus je kan aangemeld zijn in de chat en tegelijk lekker verder doorlezen in de forumtopics. Je hoeft niet naar een leeg scherm te kijken. Als er iemand binnen komt, hoor je het wel (geluidje).

Zo, kom ik er nu wel iemand tegen?
 

Daniel

Lid
Mmm ik ben er nu toch???

Leuke smilies trouwens daar,kan je die hier ook gebruiken?

Heb het zo'n 20 min afgew8,maar was de enigste daar,misschien de volgende keer dan??
smiley29.gif
 

Tallguy

Forumguru
Misschien is het mogelijk op de frontpage aan te geven (mocht dat nog niet gedaan zijn) hoeveel mensen (en wie) er op dat moment in de Chat zitten?
 

Okki

Donateur
Misschien dat je niet de ENIGE bent die dat denkt.

Ik snap er trouwens niets van, ik krijg alleen een Skoda Gekken Kroeg-1, en steeds een zelfde tijdstip van mijn aanmelding
shocked.gif
confused.gif
 

Bijlagen

  • 47855-chat.JPG
    47855-chat.JPG
    48 KB · Weergaven: 8

SkodaMan

Actief lid
Op dit moment is "second life" erg populair op internet. Bedrijven openen hun eigen wereld en het wordt druk bezocht.

Als chat niet meer zo goed loopt kunnen we misschien een Skodawereld bouwen en elkaar hier ontmoeten.
 

Exciter

Administrator
ja, en bouw maar meteen voor iedereen een skoda daar, heb je vast wel Lindendollars genoeg voor...
grin.gif
grin.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan