Centrale vergrendeling werkt niet meer via key.

SkodaFabia12

Nieuw lid
Ik zit met een probleempje dat ik via de key de auto niet meer kan afsluiten en openen. Er is geen reactie op de sloten. Dit samen met de binnenknop dat ook de centrale vergrendeling niet meer werkt.
Enkel wat werkt via de sleutel (key) wanneer ik op de knoppen druk zijn de knipperlichten en eventueel het openen van de koffer. Ook de verlichting van de binnenruimte gaat aan of uit via de key.
Maar geen centrale vergrendeling.
Dus ik moet de auto met de sleutel in het slot sluiten en terug openen. Maar de achterste twee deuren kunnen niet meer op slot. Die blijven open :-/

Ik heb de auto laten uitlezen maar krijg geen melding. Ik heb een nieuwe module comfort geïnstalleerd maar blijft nog altijd het zelfde probleem.

Wat zou dit probleem kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt:

SkodaFabia12

Nieuw lid
Iets zoals dit te maken? Zie link:
 

SkodaFabia12

Nieuw lid
Hello,

Ik heb even de kabels gecheckt tussen de deuropening door die rubberen dichting even te verwijderen. Maar ik zag nergens een onderbreking.
Ik vroeg me af waar het signaal naar toe loopt wanneer je de deur open doe met de key. Is dat ergens een ontvanger?
Of moet ik de deurpanneel ook al verwijderen?

Alvast bedankt.
 

Tees

Donateur
Volgens mij is de ontvanger onderdeel van de comfortmodule die in de bestuurdersdeur zit.
 
Bovenaan Onderaan