Centrale deurvergendeling en Parkeersensoren

Sinds 19-05-2023 eigenaar van een Skoda Fabia II Combi (545) 1.2 Benzine (70 Pk / 51 kW, bj van 2007 - 2014) met centrale deurvergendeling met sleutel.

Ben echter van mijn vorige auto een afstandsbediening gewend (Luxe noem je dit). Ben al aan het zoeken gegaan en bij AutoDoc een aantal verschillende soorten waarbij ook regeleenheden met zender maar ook losse setjes met motoren. Is de regeleenheid alleen voor algemene sturing of moet ik toch een setje kopen en deze in het bestuurdersportier monteren ?

Ook ben ik parkeersensoren achter gewend (Ook luxe) maar schadebeperkend. Via Google kom ik op diverse sites (onder anderen https://www.heuts.nl/parkeersensoren-buzzer) waar je achteraf inbouw setjes kunt komen. Iemand hier ervaring mee ?

Ik hoor graag jullie reacties.
 
Late reactie! Heb parkeersensoren maar op een of andere manier vielen ze steeds in de bumper (kattenkwaad?). Nu heb ik een navigatiesysteem bij aliexpress gekocht met een achteruitrijcamera. Dit is veel makkelijker te installeren en dan heb je meteen Spotify en navigatie in de auto (Ossuret S5 AI AHD1 voor 185 euro inclusief achteruitrij camera).
 
Bovenaan Onderaan