CD wisselaar snoer van achter naar voor

Juleh

Nieuw lid
Hallo mede octavianen!

Ik ben vanmiddag aan het hobbien geweest met mijn CD wisselaar. Mooi achterin weggewerkt in het rechterkastje in de kofferruimte, met wat freubelen het snoer bij de achterdeur gekregen en toen zou hij verder lopen onder de plastic bekleding van de drempel... maar die krijg ik met geen mogelijkheid los. Boven beginnen met loshalen leek ook niet zo slim want daar zit een heel mooi plaatje met daarop 'airbag'.

long story short, nog niet gelukt. komt nu bij de achterbank tevoorschijn, steekt over bij de tunnel en gaat dan weer onder de middenconsole. De bekleding is uit 1 stuk dus ook daar kon ik niet even handig iets doen.

Iemand ervaringen te delen?
 

MMM

Lid
Tip: Ik ben ook in het bezit van een VDO met wisselaar. Heb 'm geplaatst onder de rechter voorstoel (met klitteband). Werkt perfect, is prima te doen en dan zit je ook niet te rommelen met die kabel. Opening naar de voorzijde, kun je ook snel een cassette wisselen.

Succes.
 
@MMM, ik neem aan dat je daar het opbergvakje voor misbruikt hebt? Ik zit namelijk ook met een cd-wisselaar in mijn maag die ik nog steeds wil aansluiten maar weet niet precies hoe of wat.
 

Juleh

Nieuw lid
Bedankt voor de tip, misschien ook wel een optie. Ik denk dat je de ruimte onder het kastje hebt gebruikt? Ik zal eens kijken of dat past /forum/images/graemlins/cool.gif
 

henk_de_bruin

Actief lid
ik heb mijn cd wisselaar onder de bestuurderstoel zitten dan heb je geen last van het opbergkastje(en mijn stoel staat toch nooit in de laagste stand) kabeltje heel makkelijk naar middenconsole en spelen maar.
gr henk
 
@Henk, Heb jij een Stream radio? Zo ja, kan je me dan vertellen hoe ik die wisselaar aangesloten krijg?
 

Juleh

Nieuw lid
Ik heb de boel aan de praat en laat het maar zo. Er is dus een klein stukje snoer te zien die bij de achterbank oversteekt naar de achterkant van de middenconsole. Misschien van de zomer nog eens proberen zodat ik niet buiten in de kou hoef te kl*ten /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Deje

Lid
Achter het plaatje airbag zit gewoon een schroef. Kun je er gewoon uit wippen en vervolgens de schroef los draaien.
/forum/images/graemlins/923.gif
 

Juleh

Nieuw lid
Hmmm dat klinkt goed, en is dat dan ook het start punt om de dorpelbekleding er van achter naar voor uit te krijgen?
 
Bovenaan Onderaan