Cd afspelen via Amundsen

Wie heeft er een tip om cd's (ouderwets maar ja ik heb nog stapels van dit soort schijfjes die ik in mijn huidige Octavia BL met Columbus probleemloos kan afspelen) via de Amundsen af te spelen. Ik wil dus niet alle cd's op een usb stick zetten.
Wellicht via een portable cd speler?

Ik wacht op mijn nieuwe Karoq Sportline Business Racing Blue. Verwachte aflevering week 6 2020. dus 2020 mag wat mij betreft heel snel beginnen!
 
Oh, da's een ander apparaat in jouw auto dan die ik bij de dealer zag waar ook een Amundsen radio in zat.
Maarre, dat zou dus heel mooi zijn!
 

hemi24

Forumguru
Alleen Columbus heeft een DVD-speler vanwege de navigatie. Amundsen heeft geen CD-speler.

Om vervolgens via de USB te updaten?!?

Maar volgens mij klopt het wel dat de Columbus wel standaard een CD/DVD speler heeft...
 

hemi24

Forumguru
DVD fysiek downloaden bleek lastig in de praktijk. ;)

Bij mijn weten doet de dealer het met een DVD bij Columbus en met een SD bij Amundsen.

Volgens mij is het kaartmateriaal al een paar jaar groter dan wat er op een DVD past...
 

Jooo...

Forumguru
Volgens mij is het kaartmateriaal al een paar jaar groter dan wat er op een DVD past...
Zou ook kunnen dat ze bestanden gecomprimeerd op de dvd zetten waardoor je dan enkel via de radio kan uitpakken en installeren. Dan kan je veel meer data op een schijfje zetten.
 
@Ritse : plaatje heb ik van het internet geplukt, maar ik ben wel benieuwd wat jij dan bij de dealer hebt gezien..?

eentje zonder drive met alleen sd kaart ingangen
 

hemi24

Forumguru
Dat wijkt dan toch niet zo gek veel af..?

Bij het Columbus systeem kun je ook DVD’s afspelen, dus dat zou het verschil dan wel zijn...
 
Bovenaan Onderaan