CASTROL EDGE Professional (5W30) LongLife III SLX

MacManiac78

Forumguru
Hierbij wilde ik jullie vragen of er interesse bestaat in een gezamenlijke aankoop can Castrol EDGE LongLife III Proffesional olie (5W30).

In (Oost) Duitsland heb ik een contact die deze olie kan leveren voor nog geen € 8,- / liter. (Excl. verzendkosten)
(Ik moet nog even de prijs in voorbehoud houden, want de prijs per liter en de verzendkosten zullen (naar verwachting) dalen als ik meer afneem.)

Aangezien ik binnenkort toch ga bestellen wil ik jullie in de gelegenheid stellen om hierin te participeren.

Bij interesse verzoek ik jullie mij een VOOR 22 oktober 2012 een PM te sturen met daarin de wens voor het aantal liters.
Interesse berichten NA 22 oktober zal ik niet meer in behandeling nemen.

Aan de hand van het aantal deelnemers (/ liters) zal de prijs (naar verwachting) verder zakken.
Daar komt dan nog wel de verzendkosten bij en de verdere distributiekosten van mij naar hen die besteld hebben.
Nu kan ik 6 liters bestellen en betaal ik €8,- / liter en €12,- verzendkosten.
De prijs gaat bij een bulk verder naar beneden.

In week 43 (van maandag 22 tot 28 oktober) ga ik bestellen.
 

Wilko

Senior Member
@wanderer: Het is vast ook in NL bij een dealer te bestellen, maar de vraag is natuurlijk vooral wat de prijs dan is, in vergelijking met deze (in mijn oren redelijk laag klinkende) prijs die MacManiac noemt.
 

wanderer

Senior Member
lezen is moeilijk nietwaar?
ik had het over Marktplaats en ja daar zitten misschien dealers tussen, maar daar staan dezelfde of lagere prijzen voor deze olie, met als voordeel dat wanneer je geluk hebt en vlak bij zo'n leverancier woont, je het zelf kunt ophalen.....
kijk HIER maar eens.....
 

Wilko

Senior Member
lezen is moeilijk nietwaar?
ik had het over Marktplaats en ja daar zitten misschien dealers tussen, maar daar staan dezelfde of lagere prijzen voor deze olie, met als voordeel dat wanneer je geluk hebt en vlak bij zo'n leverancier woont, je het zelf kunt ophalen.....
kijk HIER maar eens.....

Joh, je schrijft niets meer dan "ook gewoon in NL te bestellen op Marktplaats....vele leveranciers".

Hoe iemand die geen gedachten kan lezen uit dat ene gebroken zinnetje van jou op moet maken dat het daar op marktplaats goedkoper of dichter bij is dan wat Madmaniac voorstelt is mij een raadsel.

Ik kan overigens heel goed lezen als iemand anders zich niet in vaagheden hult maar iets helder en duidelijk leesbaar op schrijft.

Edit: LOL! Net je link eens bekeken.
Waar Madmaniac zijn olie voor 8 euro plus twee euro verzendkosten (en misschien nog lager als er meer gegadigden zijn) per liter noemt, is jouw link voor maar liefst 11 euro per liter *plus* verzendkosten, tenzij je meer dan 7 liter koopt! Dat is dus een beduidend hoger bedrag...
 

EdK

Forumguru
Nee wilko nederlandse euro''s zijn goedkoper want die haal je om de hoek uit de muur
En oostduitse euro''s worden een stuk duurder omdat je dan eerst helemaal daarnaar toe moet rijden !

Logische redenering toch ?

Maar het blijft een mooi maniac inniciatief dat we moeten waarderen met zijn allen.
Commentaar leveren is 1 van de makkelijkste dingen en resultaat is dat straks niemand meer een gezaamlijke aankoop actie durft op te zetten , en dit alleen maar vanwege de opmerkingen en kritieken die dan over je uit worden gestrooid.


Maw of je doet mee met zo''n actie of je houd je afzijdig in deze , met die instelling durven anderen in toekomst hier of op andere fora''s ook een actie met andere dingen op te zetten
 

wanderer

Senior Member
mijn opmerking was ook algemeen bedoeld, dat je niet ver hoeft te gaan, dat rond de genoemde prijs deze olie ook dichter bij huis te verkrijgen is.....kwestie van even gogelen
en of ik wel / niet commentaar geef, maak ik nog altijd zelf uit, dat hoeft u mij niet voor te schrijven...
 

Wilko

Senior Member
mijn opmerking was ook algemeen bedoeld, dat je niet ver hoeft te gaan, dat rond de genoemde prijs deze olie ook dichter bij huis te verkrijgen is.....kwestie van even gogelen
en of ik wel / niet commentaar geef, maak ik nog altijd zelf uit, dat hoeft u mij niet voor te schrijven...

Dat is iets heel anders dan wat je hierboven schrijft. Daar heb je het over "dezelfde of lagere prijzen".
Je reageert daarnaast met je "lezen is moeilijk nietwaar" opmerking op een vervelende en denegrerende manier op een bericht dat jouw vage opmerkingen op een nette manier realtiveert, terwijl jij degene blijkt te zijn die dat lezen blijkbaar niet goed kan.
Als je dan nota bene ook nog eens falikant mis lijkt te hebben omdat je met een link tevoorschijn komt die ook nog eens behoorlijk duurder is dan de prijs waar de TS mee begint (en die dus nog lager kan bij veel belangstelling) dan kom je met dit bericht aan zetten.

Ja, je moet vooral (zo) blijven reageren, maar dan zou ik als ik jou was er niet op rekenen dat anderen je nog serieus nemen.

Ik weet niet waar je last van hebt, maar ik geloof niet dat anderen in dit onderwerp jouw uitingen van frustratie en schijnsuperioriteit verdiend hebben.
 

wanderer

Senior Member
ik heb nergens last van,
maar stel je bestelt voor tig personen olie tegen een aangename prijs, hoe komt die olie dan bij die mensen?
moeten die bij jou op komen halen?
ga je het brengen?
versturen per tntpost?
waar het mij om gaat is dat uiteindelijk niet zoveel voordeel valt te behalen door het te bestellen in verweggiestan, de distributie hier blijft een bijkomende kostenpost.....
 

MacManiac78

Forumguru
:uitlachen:Gezien het MIJN topic is..... :rolleyes: wil ik zelf wel even reageren. Bij een grote hoeveelheid werden er geen verzendkosten berekend. Deze moest ik echter wel rekenen (a € 6,75), tenzij iedereen het even bij mij wilde komen afhalen. Vanaf 60 liter hadden we geen verzendkosten gehad, maar helaas heb ik geen enkele PM ontvangen (enkel 3 'likes') dus kwamen we nooit in de buurt van deze aanbieding. (10 doosjes (6 stuks) a 6,75 / liter.) Jammer! Duitse of Nederlandse euro's waren beide gewoon 2,20371 gulden waard geweest. Hard onderhandelen heeft voor mijn mede-forum-leden dus niets kunnen brengen. Ik daarintegen heb 6 liter voor € 50,- :rolleyes: ter compensatie voor de gedane moeite. Beste mensen die Germanen! :xyxthumbs:
 
Hallo,

Mocht er nog steeds interesse zijn in de Castrol Edge FST 5w30 olie
In de Meern (Utrecht) bij een bedrijf kost een 5 liter jerrycan €39,93. Normale verkoopprijs.
Een literflesje kost €9,49
Verzendkosten tot 10kg €7,95

Ik koop de olie voor onze Fabia 2 Sport daar ook : Mobil 1 ESP formula 5w30 olie welke net wat beter staat aangeschreven.
 

Maarten

Forumguru
Welkom hier Utrecht!
Het is een goed gebruik om je even wat nader voor te stellen in het Meet en Greet gedeelte. Wil je dat nog even doen? Het vergroot ook de kansen dat je antwoorden krijgt op je vragen.
Verder wens ik je veel plezier op dit leuke en leerzame forum!
 
Bovenaan Onderaan