[Carstick] krijg de carstick niet werkent in de Amundsen

RoyO

Lid
Ik heb een Skoda Karoq met een Amundsen entertainment system. Skoda connect werkt als ik het via een hotspot op mijn telefoon doe. Ik heb een SIM-kaart van KPN die het in mijn ipad gewoon doet. Geen pincode.
Ik heb een Carstick besteld (51409F) maar heb het volgende probleem. Sim kaart geplaatst, en doe de stick in 1 van de USB poorten. Na enige tijd begint de stick groen te kniperen (verbinding maken met provider). Na enige tijd zou het lampje continu moeten gaan branden wat betekent dat er een verbinding is opgezet. Echter dit gebeurt niet. Ook op het scherm van de auto gebeurt niets. Kan ook niks in het menu vinden om de stick in te stellen. Kan iemand mij helpen? Ik weet het echt niet meer.
 

Rallye

Forumguru
Wellicht goed om aan te geven welke MIB-versie je hebt, evt. bouwjaar en -maand van je auto.
 

BJF

Senior Member
Zie het lijstje in de bijlage
 

Bijlagen

  • 5B1DDEE8-773D-4003-BB20-8935050DA557.jpg
    5B1DDEE8-773D-4003-BB20-8935050DA557.jpg
    66,1 KB · Weergaven: 36

Timmer

Donateur
Mib = modulair infotainment platform (maar dan in het duits).

is gewoon welke radio je hebt. ik dacht als je gedurende enkele seconden op 'menu' bleef duwen, je een onderdeelnr te zien krijgt. Hieruit kunnen we dan zien welke radio je hebt.

Edit; of je kijkt in de lijst die @BJF linkte hierboven :D
 

Rallye

Forumguru
Maar een nieuwe stick zou het dus inderdaad wel kunnen:

“Kurzes Update nach ein paar Wochen. Das Problem wurde gelöst. Wie auch in den anderen Foren war der LTE Stick schuld. Der Skoda Händler hat sich reumütig bei mir gemeldet. Nach dem Sie 5 andere Sticks ausprobiert haben die nicht funktionierten klappte es beim Sechsten. Produktionsdatum von dem der funktionierte war Anfang 2019 !!! Die defekten wurde alle Anfang 2020 produziert.”
 

RoyO

Lid
Dat had ik ook gelezen, maar kan me niet voorstellen dat ze sticks verkopen die niet werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan