Carly voor VAG?

brepus13

Forumguru
zijn er hier mensen bekend met Carly voor VAG? Ik heb de obd 2 WiFi reader en ook de app voor bmw. Hij is echter ook beschikbaar voor VAG. Was erg tevreden met de bmw versie en je kan er echt super makkelijk mee uitlezen en coderen. Iemand ervaring met deze VAG variant dus?
 

JeSko

Forumguru
Toevallig hier op het werk begint mijn kameraad juist over deze variant, hij wist me net te vertellen dat zijn VAG vrienden deze stekker met succes gebruiken, helemaal gratis in gebruik, na aanschaf van 59 euro, en je kan er alles met resetten en coderen. Schijnt echt goed te werken.

Dacht zal hem eerst eens door de zoekfunctie halen :D
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Die 59 euri is slecht alleen voor uitlezen OBD codes. Coderen en dat slechts beperkt kost nog een keer €4,08 per maand

carly.jpg
 

brepus13

Forumguru
Ik heb de Carly ooit voor bmw aangeschaft en dat werkte toen top! Beetje de obd11 voor vag. Toen was het eenmalig premium aanschaffen. Tegenwoordig werken ze al met jaar abbo’s. Gelukkig is mijn versie voor life dus ik blijf altijd netjes up to date. Helaas was het toen ik hier naar zocht nog niet dusdanig ver met ontwikkelen voor vag dat het interessant was. Ik zou dus eerder de obd11 adviseren voor vag nog steeds. Voor bmw werkte Carly prima!
 
Bovenaan Onderaan