carkit (icm levertijden)

woozie

Actief lid
Iemand al iets gehoord van de levertijd van een greenline met bluetooth?

mijn dealer zegt dat het na de vakantie pas kan worden geleverd.
op het forum kan ik dit ook terug lezen.

is er iemand die een greenline heeft besteld met carkit, maar waarbij de afleverdatum eerder is dan eind juli - begin augustus?

en weet iemand waarom het zo lang gaat duren?
er wordt beweerd dat de carkit verbeterd gaat worden, en deze verbeterde versie er nog niet is.
wat zijn de verbeteringen? wordt de carkit nu dusdanig dat ook android en apple toestellen worden ondersteund?
(ik lees op het forum veel over 'mobbridge' komt dit er in?)
 

Monteurtje

Forumguru
Voor augustus wordt er denk ik geen Greenline met carkit affabriek afgeleverd. Onze demo zou dat ook hebben maar die zou dan pas in augustus komen.
Als het goed is werkt Apple en dat soort toestellen ook op die carkit.
 
Begin juni besteld, verwachte leverdatum 15-10-2010.
Wordt mijn 1e leasebak.
Opties: bijna alles uit de folder m.u.v. sunset en rokersset
 

woozie

Actief lid
@ monteurtje


weet jij al wel wat voor module er in gaat komen?

is dat nog oude module met meer mogelijkheden? (parrot volgens mij)
of komt er een hele nieuwe module in? (met rsap, etc)
 

Julius

Nieuw lid
Weet iemand al de functionaliteit van deze bluetooth set?

Ik heb ook in een polo BM gereden en daar zat een apart touch screen gemonteerd tbv het bedienen van de telefoon.
 

Julius

Nieuw lid
Zijn er nog niet meer details mbt de module bv android compatibiliteit etc? Misschien een exacte module waarvan de specificaties op te zoeken zijn.

Kan je door je adres boek bladeren etc?

Ik heb die vraag ook al uitgezet bij de dealer maar op mailverkeer reageren ze in ieder geval niet, ik zal maar eens bellen maar verwacht er eigenlijk niet zoveel detail info van de betreffende dealer. Ik ben zoals gezegd juist benieuwd aangezien de vw dealer aangaf dat weer een apart touchscreen nodig was en wil graag weten wat de waarheid is.

Maar heeft niet iemand dit gewoon al in zijn fabia combi greenline zitten?
 

junr

Nieuw lid
de dealer heeft een lijst met de telefoons die na de upgrade Gekoppeld kunnen worden
 

Yuco

Lid
Ik had bij een dealer bij mij inde buurt gevraagd of hun GL een bluetooth module bevatte. Hij gaf aan dat deze er aanvankelijk wel op zou zitten maar dat ze deze optie hebben geannuleerd omdat de levertijd hierdoor opliep.
 
Bovenaan Onderaan