Amundsen Carkit gaat bellen met eigen nummer bij koppelen

Ik heb een probleem met mijn Amundsen.
Ik heb een iPhone 6s gekoppeld met mijn Amundsen. Dit ging allemaal prima. Echter, zodra ik de telefoon gekoppeld heb, schiet de Amundsen in telefoonmodus waarbij hij aan het bellen is met mijn eigen nummer. Mijn telefoon daarentegen is helemaal niet aan het bellen. Gevolg is wel dat er geen radio geluisterd kan worden. Ophangen van het 'gesprek' kan helaas niet. In de bijlagen zit een screenshot van de instellingen die ik in de Amundsen heb.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
IMG_0677.JPG
 
Ik heb dit probleem ook, ook iPhone 6s.
Op de telefoon bellen met bijv voicemail zorgt dat je het gesprek wel kan ophangen en de radio weer hoort. Bij mij is het willekeurig bij het starten van de auto of hij dit wel of niet doet.
 
Het betreft een heringezette leaseauto en ik heb er sinds het begin last van... nu zo'n 2 weken... Lijkt erop alsof de Amundsen een verkeerd Bluetooth profiel gebruikt. Het trucje met het bellen naar je voicemail werkt inderdaad maar is helaas geen blijvende oplossing...
 

Antera

Donateur
Tja Iphone zegt al genoeg :deuk:

Verbind een andere telefoon en kijk of ie het dan nog steeds doet zou ik zeggen dat geeft meer duidelijkheid of het aan de telefoon ligt of de auto
 

Rallye

Forumguru
Ah, OK. Ik werd op het verkeerde been gezet door je "Dit ging allemaal prima", dat alleen op het koppelen slaat, dus. Al een andere iPhone geprobeerd?
 

100pk

Lid
Ik heb het ook (iPhone7), niet iedere keer trouwens.
In het menu 'handsfree' uitvinken helpt, maar het is irritant.
Vast iets iOS Bluetooth bug-achtigs.
 
Bovenaan Onderaan