Carbon look motorkap

DonB

Lid
Ik loop nu al een tijdje met het idee om een motorkap in carbonkleur te kopen, nu beginnen deze prijzen als snel bij 1000euro, maar nu vond ik op skodatec carbonfolie voor over de motorkap. Heeft iemand hier ervaring mee? (regen, lakbeschadiging, of het gemakkelijk toe te brengen is etc?)
 

DonB

Lid
Ik wil niet de hele auto, wil alleen een motorkap, en je zegt hier dat garages het doen, maar ik was het eigenlijk van plan zelf te gaan doen.. doable? Eazy job? Iemand ervaring mee?
 

DonB

Lid
Ik heb bij DAX autotuning gekeken, voor 550 euro kan je een echte carbon-vezels motorkap kopen voor de fabia, kan je ook nogluchtfilters inzetten als je wilt.. misschien een betere optie lijkt me.
 

DareDevil

Actief lid
carbonfolie

Ik heb wel ervaring met carbonfolie, ze hebben hier verschillende soorten kwaliteiten in, dus let goed op!!
Ik werk zelf bij een reklamebedrijf en heb hier ervaring in. Heb het op mijn vorige auto ook gehad, dat was wel goedspul, maar let goed op als je het zelf gaat plakken kan je het beste nat plakken( water met een beetje zeepsop) als je het droog plakt krijg je snel knikken in de folie en die krijg je er haast niet uit, jah heel voorzichtig weer los halen en dan een beetje fohnen. Als je het aanbrengt zou ik het aanwissen met een viltrakel heb je de minste krassen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. als je nog vragen hebt vraag maar.

groet

jasper

Ik loop nu al een tijdje met het idee om een motorkap in carbonkleur te kopen, nu beginnen deze prijzen als snel bij 1000euro, maar nu vond ik op skodatec carbonfolie voor over de motorkap. Heeft iemand hier ervaring mee? (regen, lakbeschadiging, of het gemakkelijk toe te brengen is etc?)
 
Bovenaan Onderaan