Cabrio

Bakkertje

Forumguru
Zeker geslaagd, bouwen die handel! (niet dat ik er met m'n gezin in kan, maar het zou de nederlandse wegen mooi sieren)
 

MarcoO2

Forumguru
Deze wagen heeft al uitgebreid in de autobladen gestaan, ziet er super uit! Maar dit is niet de eventuele toekomstige Skoda.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik heb er niets over gezien, maar dat zegt op zich natuurlijk niets. Het is wel logisch dat er in ieder geval zoals altijd een grote onderlinge kruisbestuiving plaats zal vinden.
 
Zet ze maar eens naast elkaar, dan zijn er toch (buiten de neus) erg veel overeenkomsten, lijkt mij.

Ja 'tuurlijk. Het is ook een fotosoepie! Zou wel leuk zijn wanneer het modellengamma met zo'n karretje uitgebreid zou worden. Ik denk alleen dat dat recht is voorbehouden aan VW.
 

MarcoO2

Forumguru
Audi diet iig niet mee

Audi zegt nee tegen compacte roadster en coupé
Audi heeft geen nieuwe sportwagen en roadster in de pijplijn die het bestaande programma aanvullen. Dat laat Audi-ontwikkelingschef Michael Dick in een exclusief interview met Autovisie weten. Dick is zelfs de speculaties rond de modellen meer dan zat, zo geeft hij in het magazine dat vanaf vandaag in de winkel ligt aan.

“We hebben al een TT en A3 Cabrio," zegt Dick in Autovisie. "Een roadster of coupé moet wel passen (binnen het gamma, red.). Dat gaat bij ons eigenlijk niet.” Daarmee sluit de ontwikkelingsbaas uit dat de open tweezitter op basis van de nieuwe Volkswagen Roadster er gaat komen. Naar verluidt zal VW nu verder gaan met Seat en Skoda om de tegenhanger van de Mazda MX-5 te ontwikkelen.
Over een sportcoupé naast de TT en R8 is Dick duidelijk. “Die auto is bij mij niet bekend is. We hebben al een TT,” waarmee hij reageert op blijvende speculaties in de Duitse media, die suggereren dat er een sportwagen met middenmotor onderweg is.
 

Bijlagen

  • volkswagen_roadster_597305a.jpg
    volkswagen_roadster_597305a.jpg
    62,2 KB · Weergaven: 8

LenK

Forumguru
Er zijn meer mogelijkheden
30.jpg

145640.jpg
 
Bovenaan Onderaan