Bumperlip!

DeJee

Lid
Hallo,
Weet er iemand waar ik een bumperlip kan bestellen voor een superb '11? Wil het in een winkel bestellen ipv op het internet..
Liefst regio Belgie of Zuid-Holland.
 

CDK

Forumguru
Als je niet op internet wil bestellen, dan moet je gewoon naar je dealer toe gaan :jaja:
 

Joske

Forumguru
volgens mij moet je deze dan hebben: FAA800003

ik kan er geen dealerprijs van zien op dit moment, maar Superskoda verkoopt deze a rato €169 het stuk.

AA800003-5.jpg


en dan een productje uit de DTM serie, ook bij SS:

s2-frdif-mxt.jpg


Die laatste vind ik tenminste echt een lip ipv het originele van Skoda zelf, weet niet waar je juist naar op zoek bent?
 

CDK

Forumguru
@Joske, maar zoals gezegd wil hij niet via internet aanschaffen, maar in een fysieke winkel, dus vallen deze af ;)
 

Cordoba

Forumguru
Ik weet dat er op veel VAG-merken en modellen een lip van de Seat Cupra (ik dacht voor de Leon, maar weet dat niet zeker) gemonteerd wordt. Een voormalig Seat-dealer, heeft nu alleen nog het bedrijf tuningparts, en dan kun je het afhalen in Zuid-Holland. Ik zal even de gegevens opzoeken, en deze post aanpassen.

Linkje, het bedrijf zit nu in Zoetermeer, ik zag ergens op de site nog de oude woonplaats Benthuizen staan. Je kunt Edwin (de eigenaar) ook gewoon bellen met de vraag of ie je kan helpen met zo'n Cupra-lip. (Nederlands) telefoon nummer staat ook recht op hun pagina, maar je kunt ook een berichtje sturen.
 
Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
De orginele lip is de mooiste en subtielste en alleen verkrijgbaar bij de dealer of superskoda volgens mij. Perfecte pasvorm en gewoon het mooist op een Superb, mooier als al die andere rommel!:D
 
Bovenaan Onderaan