Buitenspiegel kappen my 2020

WV62

Lid
Goedenavond,

Mijn huidige Kodiaq heeft blindspot waarschuwing in het spiegelglas.
Met name als de zon van achteren schijnt is deze waarschuwing slecht herkenbaar.
o.a. met deze reden is bij my 2020 de waarschuwing indicator in de zijkant van de spiegelkap geplaatst.

Mijn vragen zijn;
-past de spiegelkap van my 2020 op my2019?
-is het mogelijk om de indicator parallel aan te sluiten op de bestaande indicator welke nu in het spiegelglas zit?
 

Antera

Donateur
Of de spiegelkappen passen durf ik niet te zeggen maar denk het wel. Parallel erover zou denk ik gene kwaad kunnen, maar word proberen vrees ik of het past en werkt
 

Jooo...

Forumguru
Zou nog tricky kunnen worden om ze parallel te zetten. Weet niet in hoeverre de stromen worden gecontroleerd maar zou kunnen dat je de spiegels moet loskoppelen en enkel de kappen aansluiten. Is natuurlijk alleen maar te proberen. Zou kunnen dat je een melding krijgt dat je blindspot niet meer werkt.
Ik zou zeggen vraag dit eens na bij de dealer maar door eerdere topics hier op het forum is dat ook al geen garantie niet meer dat deze jouw een antwoord kunnen geven.

dus uitproberen en je bent het zeker ;)
 

hemi24

Forumguru
Goedenavond,

Mijn huidige Kodiaq heeft blindspot waarschuwing in het spiegelglas.
Met name als de zon van achteren schijnt is deze waarschuwing slecht herkenbaar.
o.a. met deze reden is bij my 2020 de waarschuwing indicator in de zijkant van de spiegelkap geplaatst.

ik denk eerder dat het lampje in de kunststofbehuizing een stuk goedkoper is dan de versie in het spiegelglas...

Is ook gelijk een variant minder vwb het aantal verschillende spiegelglazen en bij de versies zonder het systeem komt er een heel goedkoop insertje op de plek van het lampje.

:greedy::greedy::greedy:
 
Bovenaan Onderaan