Buckets Blue Wonder

Na een korte periode van afwachting (8 september besteld, 13 december geleverd bij dealer) is vandaag mijn Octavia 1.0 TSI DSG Combi in de kleur Race Blue afgeleverd. En (potver) wat een verschil het is met de oude Opel...

Meer ruimte, mooier afgewerkt, meer opties... ik ben helemaal in mijn nopjes! Natuurlijk is het een leaseauto, maar ik kan de komende 5 jaar weer met een grote glimlach op mijn gezicht rondrijden.
Auto is heel netjes thuis afgeleverd door de dealer Broekhuis uit Assen; niets dan complimenten!

De eerste kilometers staan er alweer op en ik denk dat ik de meeste menuopties in het Columbus-systeem doorlopen heb :jaja:

Voel me al helemaal een Skoda-addict!
 
Laatst bewerkt:

Miez1

Forumguru
Veel plezier ermee (ik zie geen plaatjes of ligt dat aan mij?:D)!

Pictures or it didn't happen.......
 

Miez1

Forumguru
Ah, prachtige bolide ! Veel veilige kilometers gewenst !
 
Laatst bewerkt:

Jan Krukas

Senior Member
Mooie auto Bucket73 is dit een 3 cyl, zo ja wat vind je er van kwa trekkracht en het
Motor geluid lijkt mij wel erg wennen,maar in ieder geval heel veel geluk met deze
Aan winst Gr. Jan.
 

naish

Lid
Ik sta op het punt een nieuwe Octavia te bestellen. Dus ik wil graag weten welke velgen jij eronder hebt en hoeveel inch?
 
Ik sta op het punt een nieuwe Octavia te bestellen. Dus ik wil graag weten welke velgen jij eronder hebt en hoeveel inch?
Bij mijn versie was het nog mogelijk om het Style Business Plus pakket te nemen en daarin zaten deze velgen: 18inch Alaris.
 
Mooie auto Bucket73 is dit een 3 cyl, zo ja wat vind je er van kwa trekkracht en het
Motor geluid lijkt mij wel erg wennen,maar in ieder geval heel veel geluk met deze
Aan winst Gr. Jan.
Dit is inderdaad een 3 cyl (115pk met dsg). Van de trekkracht was ik behoorlijk onder de indruk. Ik kom van een Opel Astra 140 pk handbak, maar de Octavia is qua gevoel maar ook qua cijfers sneller.
Motorgeluid is wennen, maar weet niet of ik het positief of negatief kan noemen. Moet er maar vanuit gaan dat als het geluid niet opvalt, dat het dan positief is ;)
 
Bovenaan Onderaan