Brute Superb!

Skodatek1

Forumguru
526603_750047758357926_538473177_n.jpg
 

VWim

Forumguru
de achteras is wel heel erg doorgezakt!

Wat is er nu precies zo speciaal aan? Wat mij opvalt sunset, (te) veel verlaging, en een paar andere wielen. Geeft 3.500 euro uit aan iedere willekeurig Superb en hij staat er ook zo bij.
 

Desperado

Forumguru
Eerlijke mening modus aan: Prachtig! Zeker als deze airride heeft zodat je er nog gewoon comfortabel mee kunt rijden. Ik zou hem zo op de oprit willen hebben.
Memo voor zelf; oprit aanleggen :cool:
 

MarcoO2

Forumguru
Ik knap normaal gesproken altijd direct af op dit soort optische tuning, maar op de een of andere manier klopt dit plaatje wel voor mij. Wellicht helpt ook de geweldige fotolocatie en goede fotografie een handje ;) Of hij nog steeds zo mooi is op de parkeerplaats voor de deur, vraag ik me af.
 

isonic125

Actief lid
Ik vind 'm ook te laag. Op de eerste foto lijkt het of het rubber aan de bovenkant van de band in zijn geheel in de wielkas verdwijnt.
Ook de velgen iets te.

Voor mij iets minder verlaagd en iets minder opvallende velgen dan zou het een hele mooie limousine zijn.
Dit is inderdaad meer 'bruut'
 

michelover

Forumguru
Mooie velgen, verder gewoon een doorsnee Superb met verlaging, niets bruuts aan. Toen ik de kop van het topic zag dacht ik dat er een maximaal getuned Superb getoond werd. En met tunen bedoel ik dan de motor.
 
Bovenaan Onderaan