Boxen Fabia Combi

Niwla

Nieuw lid
Hallo allemaal,

Sinds half december ben ik de trotse bezitter van een Fabia Combi uit 2003
cool.gif
. Echt een superauto! Er zijn alleen 2 dingetjes:

1. Nu valt de box rechtsvoor constant uit. De stereo hebben we over laten zetten dus we weten dat dit voorheen geen probleem was. Kan ik hier zelf wat aan doen ? Ik heb nog wel garantie maar als ik er zelf wat aan kan doen, doe ik dat liever.
Ook wil ik graag achter 2 boxen plaatsen. Ik heb ergens gelezen dat er in totaal 8 boxen in mijn auto kunnen. Waar kan ik achter 2 boxen kwijt ? En ligt daarvoor al bedrading, of moet ik dat nog helemaal trekken ?

2: De positie van de sigarettenaansteker (naast de trekhaak) is alles behalve makkelijk voor de navigatie. Eigenlijk wil ik links van het stuur een extra 12V-aansluiting (onderin het dashboard) zodat ik in die hoek mijn navigatie kwijt kan. Is dit ook iets wat ik zelf zou kunnen ?

Of is het verstandiger om het plaatsten van 2 extra boxen en de 12V-aansluiting bij de garage te laten doen ? Enig idee wat dit dan gaat kosten ?
confused.gif


Mocht iemand het antwoord op deze vragen weten, alvast bedankt!
 

DJNeO

Actief lid
1. Ik zou als eerste denken aan een los contact, kijk even of de ISO stekker goed zit aangesloten op de radio en of deze goed contact maakt...
Voor de speakers achter zul je zelf kabels moeten trekken...
2 speakers gaan in de kofferbak onder de kleine ruitjes zou ik maar zeggen... wanneer je je rolhoes eruit haalt en het lampje kan je in totaal 3 schroefjes zien zitten, achter het punt bij je rolhoes, achter het lampje en bij de klem waar de rolhoes vast wordt gehouden... wanneer deze los zijn kan je zo de kap wegnemen en de speakers plaatsen! de andere 2 speakers zijn tweeters, deze zitten in de achterdeuren bij de deur-opener...
smile.gif


Wat betreft je navigatie, ik heb voor mijn navigatie de 12V plug eraf gesloopt en hem rechtstreeks achter mijn radio verbonden
smile.gif
draadje komt dan links bij de A-stijl buiten het dash...
smile.gif
 

Niwla

Nieuw lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DJNeO</font><hr />

draadje komt dan links bij de A-stijl buiten het dash...
smile.gif


[/ QUOTE ]

Is het een flinke klus om je dashboard daarvoor los te krijgen ?
 
Bovenaan Onderaan