Boordcomputer: Max gereden snelheid?

Koeno

Nieuw lid
Hi!

Ik rijd sinds een jaartje in een Skoda Superb IV.
In de handleiding vond ik het nergens, maar houdt de boordcomputer toevallig ergens bij wat de max gereden snelheid is?
De gemiddelde snelheid van een rit geeft hij wel weer, maar de max niet?

hemi24

Forumguru
Simpel antwoord: Nee, max. gereden snelheid is geen parameter die door de boordcomputer wordt opgeslagen.

Okki

Forumguru
Misschien wordt die wel gemeten maar niet getoond. Ook niet in een app?
Ook kennis van mij met een Hyundai ziet het wel in zijn app

Herre

Senior Member
Heb je soms een zoon/dochter die in je auto rijdt? Dan kan ik me er wel wat bij voorstellen :D
Maar dan kan je beter in MySkoda de speed notification aan zetten (nooit geprobeerd of het werkt, maar er is een optie voor (bij mijn auto in elk geval).

EdK

Forumguru
Heb sinds kort een dongle aan de VCDS poort van de wagen hangen.
Hiermee kan me werkgever zien waar ik rij, hoe hard ik op dat moment rij , etc etc
Zelf een app Drive ULU en daar kan ik me ritten zien tijd rijden en aantal Km's
En van welk adres naar welk adres.
Tevens houd hij mijn rijgedrag ook bij, stationair draaien , remmen, accelereren en snelheid
Zie zelf niet de snelheden erbij staan in de app, maar platform gezien wat me werkgever ziet en daar zie ik wel de snelheden staan in zijn grafieken.

Heb wel een stand Prive en Zakelijk !
En Prive dan ziet mijn werkgever niets !
Zelf weet ik het niet want rij niet Prive met een hondehok

Tsja BBWY maar maak me er niet echt druk om. Mijn geschreven uren op urenlijst en naar klant toe ga ik echt niet mee sjoemelen.
Heb geleerd dat eerlijkheid het langst duurt ....

EdK

Forumguru
Nou @hemi24 koffie bij de klant drink ik bij maar enkele waar ik vaker kom.
Verder is het in algemeen NEE dank U !
Krijg je zo'n Senseo bakkie, waar je de bodem kunt zien bij een mok..
Maar heb zo en zo altijd een liter koffie al mee voor onderweg, want de ene dag krijg je aangeboden bij elke klant en de volgende dag krijg je nopes nada !

En als ik onderweg eet en drink dan word dit niet geregistreerd en als pauze en als ik bij klant aankom en me meld en dan zeg , maar ga nu eerst pauze houden....... wel hou de telefoon dan maar in de aanslag....

Bovenaan Onderaan