Bolero en Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

biegstal

Nieuw lid
Sinds kort in bezit van een Superb2 met een Bolero-set. Daarnaast een telefoon HTC Touch Diamond. Hierop zijn wat instellingen nodig om deze aan het werk te krijgen. Dit is: Bluetooth-Modus alle vinkjes aan, Sim-toegang ook vinkje aan en Beveiliging Verificatie vereist ook vinkje aan.

Echter bij het instappen moet ik iedere keer de Pincode invoeren.
Dit geldt ook voor een Nokia toestel, type onbekend, dus het ligt niet aan de telefoon, maar meer aan de instelling van de rSAP verbinding.

Heeft iemand dezelfde ervaring en is dat opgelost ?
 
Sinds kort in bezit van een Superb2 met een Bolero-set. Daarnaast een telefoon HTC Touch Diamond. Hierop zijn wat instellingen nodig om deze aan het werk te krijgen. Dit is: Bluetooth-Modus alle vinkjes aan, Sim-toegang ook vinkje aan en Beveiliging Verificatie vereist ook vinkje aan.

Echter bij het instappen moet ik iedere keer de Pincode invoeren.
Dit geldt ook voor een Nokia toestel, type onbekend, dus het ligt niet aan de telefoon, maar meer aan de instelling van de rSAP verbinding.

Heeft iemand dezelfde ervaring en is dat opgelost ?

Ik heb hetzelfde, maar dan met een columbus in combinatie met Blackberry Storm
 

JoKing

Lid
Waar voer je de pincode in? Maxidot of op de Bolero?

In de Maxidot heb je namelijk de optie om de pincode te saven en hoef je dus niet elke keer de pincode in te voeren.
 

biegstal

Nieuw lid
Waar voer je de pincode in? Maxidot of op de Bolero?

In de Maxidot heb je namelijk de optie om de pincode te saven en hoef je dus niet elke keer de pincode in te voeren.

Inderdaad het werkt, :yeah: gelijk doorgegeven aan de leverancier van de auto. Nu de volgende vraag, maar daarvoor start ik een nieuwe thread.

Dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan