BMW i7

sitechris

Donateur
Korte samenvatting: ik vind het een geweldenaar. Echt een toplimo. Materialen, comfort, luxe en isolatie. Absolute topklasse. De elektromotor past perfect in plaatje. Heel soepel, totale stilte en ook heel vlot als het moet.
Ik ben benieuwd naar de plugin versies. Maar de lat ligt met de EV echt akelig hoog.

 

JeSko

Forumguru
Dus hij is even subliem als dat hij lelijk is? :D sorry maar dit is echt, naar mijn smaak, een wel heel lelijk bakbeest, er is gewoon niets moois aan die auto imo. Fantastisch schrijven weer, geniet altijd van je stukjes !
 

Tees

Donateur
Sodeju, wanneer krijgt BMW nou eens door dat ze echt, écht op de verkeerde weg zitten qua design?!? Dit is toch gewoon niet om aan te zien...zelfs als ze me een ton meegeven hoef ik m nog niet :nono::nono::nono:
 

EdK

Forumguru
JA @JeSko kunt WOW zeggen op me bericht.
Maar zie dit liever dan die tesla , Kia , Hyundai en VAG eenheidsworsten die alleen te herkennen zijn aan hun naamplaatje
Die BMW heeft een eigen gezicht, net als zeg maar de RR bij Skoda.
En heb al o vaak meegemaakt hier dat er op nieuwe Skoda modellen walgend op de eerste foto's werd gereageerd en toen die dan eindelijk live te bekijken was , dan was het toch wel een mooie kar.........
Dus laat maar komen en geef mij een zak met geld en ik ga er mee rijden
 

Tees

Donateur
Je kan een hoop zeggen over bijv de Hyundai Ioniq5, maar eenheidsworst :nono:.

Maar koop vooral een i7 Ed, zolang je ver weg van Utrecht blijft ermee, mag je doen wat je niet laten kan. :-)
 

EdK

Forumguru
Als jij me die zak met geld geeft @Tees dan kom ik ff bij je op bezoek ! en mag je ook nog stukje rijden... :deuk:
En wie heeft het over een Ioniq5 ? En tsja sorry maar dat vind ik nu 2x niets.....

Maar dat noemt men smaken , en die zijn per persoon anders !!!! Gelukkig
 

sitechris

Donateur
Het is wel anders in real life dan op de foto's. Het is idd wel een beetje het Rolls effect. Echt zo'n slagschip. Dat maakt het wel een indrukwekkende presence. Of opmerkelijk ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

kwillems

Donateur
"Ik zou er wel mee naar mijn werk gereden willen worden" zeg maar.
Niet in de laatste plaats ook vanwege het werk en het bijbehorende salaris en andere emolumenten. Het uiterlijk van de i7 kom ik dan wel weer overheen.

:yeah:
 

ertromp

Forumguru
En het gezeik aan de kop wat bij zo'n salaris hoort. Oh wee als de aandeelhouders te weinig uitgekeerd krijgen aan het einde van het jaar. Dan maar de Bimmer IX1
 
Bovenaan Onderaan