BMW i5 eDrive40

sitechris

Donateur
Gereden met de BMW i5 eDrive40. De vonk slaat niet over. Materiaalgebruik niet overtuigend, de 40-versie is vlees noch vis en ook is er minder mogelijk qua individualisering. Wel is de auto zeer comfortabel en echt superstil.


20231122_134310-768x432.jpg


20231122_134151-768x432.jpg


20231122_140437-768x432.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Bij mij staat de i5 e40 al op de shortlist (of toch de toekomstige shortlist). Heb hem onlangs in het echt gezien, zwart, m-packet … brute bak.

Zet binnen 2 jaar maar een i5 e40 touring hier op de oprit. 340pk is meer dan genoeg vermogen voor ons hedendaags verkeer. Knallen op de autobahn zal ooit ook wel eens stoppen. En de overheid zal het binnenkort de benzine/hybride rijders het zo zuur en duur maken dat deze ook uit het straatbeeld zullen verdwenen. Met dergelijke budgetten spreken we over 99% bedrijfswagens en daar is de fiscaliteit van tel.
 

Busso

Actief lid
Zal vast en zeker goed rijden maar ik word er niet warm van. Dashboard en achterbumper vind ik ronduit lelijk. Voor mij is de design afdeling van BMW de laatste jaren de weg kwijt.
Mijn Giulia gaat niet weg totdat ik elektrisch MOET gaan rijden. Eerder zal ik de Citigo vervangen voor een kleine elektrische daily.
 

hemi24

Forumguru
@SuperBeeb : wanneer heb jij voor het laatst een 7-serie gezien? Zo groot is de i5 nu ook weer niet..!
Tenzij je een 7-serie van 3 modellen terug bedoelt, want ook die heeft een aardige groeispurt doorgemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan