Bluetooth verbinding

  • Onderwerp starter Deleted member 17627
  • Startdatum
D

Deleted member 17627

I PHONE 4 S Verbond altijd aut. met my-radio nu in eens met skoda...hoe kan dit?
Doet het wel overigens zo ook
 

Rallye

Forumguru
Wie wat waar? Wat voor radio heb je, wat is het probleem? Is alleen de naam van de verbinding gewijzigd?
 
D

Deleted member 17627

Thxx heb een Columbus radio die altijd verbond met my radio. nu zie ik ineens er skoda staat bij de verbinding . Doet het wel hoor... maar i Phone blijft doorzoeken naar andere apparaten- cirkeltje blijft draaien- op i Phone. Geen echt probleem. maar vroeg me af hoe dat ineens kan.
 

AndreM

Forumguru
Heb je een update van je IPhone kort geleden gehad?
Mocht je een update hebben gehad, lees je altijd eerst de wijzigingen voordat je accoord gaat met de update?
Het zou zomaar een iPhone bleutooth connectie probleem kunnen zijn.

Als laatste wat ik mij kan bedenken is je koppeling te verwijderen en opnieuw een koppeling met de Columbus maken. :thumbsup:
 

Klaasje

Forumguru
Heb ik ook eens gehad. Gewoon op je iphone een keer bluetooth uitzetten en weer aan. Dan ging ie weer zoeken. Of een keer opnieuw toevoegen
 
D

Deleted member 17627

Bedankt, zie dat Klaasje dezelfde -ook kleur- combi heeft als ik. Wel andere velgen. Herkent iemand zich ook in een rammelend druklager soms bij stilstaand?? Na indrukken pedaal gaat het weg.. Of ben ik de enige die dit hoort of heeft. Nieuwe octavia 1.6 tdi greenline 2015. Bedankt alvast
 

Klaasje

Forumguru
Velgen zijn mijn 16" winterset. Volgende week gaan de Alaris eronder.

Dat rammelen herken ik niet
 
D

Deleted member 17627

Leuk? Neen!! , deze berijder A3 1.6 tdi 2014 vindt dit vast ook niet;

Vandaag heb ik de auto precies een week in bezit. Vanmiddag heb ik mijn review geschreven en een paar uur later stond ik met pech langs de weg. De motor begon plots een hard aanlopend geluid te maken en ik durfde niet verder te rijden.
Vanmorgen ben ik gebeld door Audi Centrum Amsterdam. Het geluid is te danken aan een probleem met de versnellingsbak ism het vliegwiel. Vandaag gaan ze de bak demonteren en vervangen. Hopelijk is hiermee het probleem verholpen. De verwachting is dat ik mijn auto morgen kan afhalen.
 
Bovenaan Onderaan