Inmiddels weer wat kilometers gereden, de auto bevalt me steeds beter!
Hiervoor een V70 R-design gehad (opzich ook een sportieve auto zou je zeggen)
maar dit is toch andere koek. Daar de Volvo ietwat traag en lomp reageerde is de Skoda
superkwiek! even het gaspedaal intrappen en de DSG reageert supersnel. Nu moet ik
nog wel even wennen aan de sportieve stoelen maar dat komt goed.
De binnenverlichting werkt sinds een paar dagen ook zoals het hoort. Er zitten wel
LED pitjes in, misschien dat die dingen vreemd doen/deden. Taal kan ik idd aanpassen zoals
hierboven aangegeven, helaas staat nederlands niet in de lijst (de Skoda komt uit duitsland)
-> geen ramp. HDD weet ik inmiddels ook hoe het werkt, favoriete muziek staat er al in!
Navigatie werkt nog niet goed (maar is ook minder belangrijk) Tijdens het rijden zie ik de positie
(pijl) wel veranderen ...... alleen het is de verkeerde locatie, duitsland als ik de straatnamen zo zie.
VRS mattenset ligt er sinds gister ook in. Was wel even spannend aangezien ik de mattenset van
2004-2008 had besteld. Ik kon echt nergens de mattenset van 2011 vinden, op de foto's kon ik geen
verschil vinden met de huidige set dus maar besteld. Gelukkig past alles perfect, alleen heb ik 2 gaten
in de achterste matten voor de "noppen" maar die noppen heb ik niet in de auto (alleen voor)
Ik heb de site superskoda ook ontdekt, helaas want dat gaat me weer aardig wat geld kosten

Mooi spul daar!
Audio upgrades kom ik weinig tegen. Wat auto's betreft snap ik de normale dingen wel, maar audio
is een ander verhaal. Ik zie wel combosets en coaxiale sets speakers, wat is het verschil? en welke
moet ik hebben? Mocht iemand een goede set weten, ik hoor het graag!