Blind spot sensor

Rosinfield

† In Memoriam
Zag gisteren ineens dat er een markering in mijn buitenspiegel zit en denk dat het de blind spot sensor is.
Kan het niet via het menu activeren, maar weet iemand wellicht of dit via VCDS kan?
 

EdK

Forumguru
Tsja bij wie zou je hiervoor nu moeten zijn ??
Hij woont in de buurt van Breda !!

Wij weten niets van VW's want we benne Skoda rijders...
 

Marcooctavia

Forumguru
De sensoren zitten niet in je spiegel maar in de hoeken van je achterbumper.
En die zitten er acht niet in als je ze niet betaald heb.
Dus even met Vcds wat aanzetten kan je wel vergeten.

Marco.
 

hemi24

Forumguru
Op zich vreemd, aangezien dezelfde spiegels van de Polo niet op andere modellen binnen de groep gemonteerd zitten, volgens mij...

Spiegels met waarschuwingslampjes in het glas zijn ook duurder in productie, dus die zullen niet zomaar gemonteerd worden?
(Bij diverse Skoda modellen is dit vrij recent juist wegbezuinigd en vervangen door lampjes in de spiegelbehuizing ipv in het glas).
 

RPeter

Senior Member
"Wegbezuinigd" kan maar denk eerder dat Skoda de lijn volgt van de andere VAG leden.
De "lampjes" in de spiegelbehuizing zijn nu wel meer opvallend voor de bestuurder (buiten het feit dat ze gekoppeld zijn aan een verhoogde gevoeligheid 20m -> 70m)
 

Jee13

Forumguru
heb je de sticker in je boekje/op het chassis in kofferbak wel eens goed bekeken welke afleveropties de auto standaard heeft?
 

Rosinfield

† In Memoriam
geen idee, hij is uit Duitsland geimporteerd en ik dacht ook gelezen te hebben in Polen gemaakt.
Zal de sticker idd eens checken
 

Rosinfield

† In Memoriam
Welk deel van het land zit je? Sowieso wellicht een keer handig. Wat kleine dingetjes zou ik wel willen aanpassen, geen halszaken.
Ga zo eens de sticker bekijken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Rainesh doe je ook opknappen van lakwerk op en rond een spoiler ??
Dan kun je dat ook meteen meepakken ....:D:D
 

hemi24

Forumguru
Ik zou het boekje er eerst even bij pakken, blind spot opzoeken en dit menupunt opzoeken in de settings van je auto...
 
Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Zit er niet op. Maar ik snap het nu. Ik zie af en toe dit weerspiegeld
8dac843b01316c4ee1b67bf1d8a545cd.jpg
 
Bovenaan Onderaan