Blazende turbo??

Hallo!
Ik heb een vraag over een blazend geluid als ik m’n gas loslaat ja het versnellen. Volgens mij komt het van de turbo vandaan… is hier wat aan te doen
Ik hoop dat jullie het horen op het geluidsfragment

Groeten Dennis
 
Ik denk dat ik het probleem gevonden heb! Vorige keer er zo overheen gekeken weet iemand wat voor slang dit is zodat ik een nieuwe kan bestellen? Wel raar dat er geen foutcode was
IMG_1818.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_1819.jpeg
    IMG_1819.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 27

EdK

Forumguru
Slang lijkt me nou niet echt afgebroken !?
Onlangs soms naar de garage geweest en zijn ze daar wat vergeten soms terug te plaatsen ?
 
Slang lijkt me nou niet echt afgebroken !?
Onlangs soms naar de garage geweest en zijn ze daar wat vergeten soms terug te plaatsen ?
Deze klem/ring is op 3 plekken gebroken! En ja hij is vorige week voor onderhoud met nieuwe boegies geweest!
 

hemi24

Forumguru
Deze klem/ring is op 3 plekken gebroken! En ja hij is vorige week voor onderhoud met nieuwe boegies geweest!

Dan zou ik de garage even de kans geven om het kosteloos op te lossen..?!?

Kunnen ze gelijk nog even wat andere dingetjes goed doen…

1687091089117.png
 

ertromp

Forumguru
De verbinding waar de mooie rode cirkel om heen staat is een normale hoor @hemi24 ....
De waterdichte afdichting zit in de kop van de stekker verbinding zelf en gebeurt door kleine rubberen propjes. Het afwikkelen van het kabelboomtape gebeurt af fabriek niet tot op de stekker.....
 
Bovenaan Onderaan