Black magic S2 GL Buisiness

MennoW

Forumguru
Nu al weer een week in mn bezit nog niet heel veel gereden +- 1000 km
maar jongens wat een auto!
de Greenline valt mij qua prestaties nog niet eens tegen ondanks 105 pk komt hij zeer goed mee in het dagelijks verkeer.
nu nog wel een beetje rustig ivm inrijden
maar de rust, het weg gedrag, de afwerking, de kleine details gewoon super(B)
een collega vroeg zich af waarom hij nog in een A6 reed

picture.php
 

smurfja

Nieuw lid
Wat een heerlijk verhaal! Ik mag mijn S2 GL (ook Black Magic) eind april halen... Ik kan niet wachten...
 

MennoW

Forumguru
alweer 30.000 km op de klok

ja hij is alweer voor zijn 1e beurt geweest.

een probleemloze 30.000 km afgelegd met elke dag weer een smile op mn kop als ik de pompverstuiver weer in gang zet.

bij de beurt zijn de vloermatten onder garantie vervangen.
en er is een nieuwe rugleuning voor de bestuurder stoel besteld daar moet ik nog wel een keer voor terug. die stond een tandje scheef.
deze wordt ook onder garantie vervangen.
bandjes zat na 30k nog +- 4.5 a 5.5 mm op dus rond rond de winter :santa: kunnen er een paar nieuwe slofjes onder.

heb als leen auto een S2 hb 1.4 tsi mee gehad.
en die viel mij niet tegen voor een 1.4, alleen het onderstel mocht van mij wat straffer.

En mijn nog steeds groeiende enthousiasme voor Skoda is in middels overgeslagen naar mijn ouders die hebben in middels een Fabia combi 1.2 TDI GL besteld in artic green.

als ik binnen kort (hopelijk) mn huis na 2 jaar verkoop gaan we ff lekker naar JD voor een beetje extra pep onder de kap.
 

MennoW

Forumguru
inmiddels 140.000 km gepasseerd! nog ca. 20.000 km dan kunnen we afscheid nemen...... en dan??
voorkeur gaat uit naar een zwarte combi buissines ambition met 18" automatische kofferbak, stoelverwarming, columbus,
achteraf leer (met schermen in de hoofd steunen voor de kids) , en ABT bezoekje.
 
Bovenaan Onderaan