Binnenkort mijn nieuwe Skoda Fabia Artic green greenline

Hallo allemaal. Enigszins verheugd dat komende week mijn auto wordt geproduceerd in de fabriek. Hoogstwaarschijnlijk komt mijn Fabia Greenline dan medio eind oktober op naam te staan, zodat ik nog redelijk snel kan gaan rijden.
Zodra ik foto's heb, zal ik deze plaatsen. Kan alvast verklappen dat ik alle opties heb genomen en daarnaast nog een leerpakket en een Webasto Hollandia 400 in laat bouwen achteraf, zodat het gehele dak open kan. Volgens mij is dat nog niet eerder gebeurd of heeft iemand op dit forum ook al deze optie toegepast?:)
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. Je hebt een mooie kleur gekozen. Ben benieuwd naar de foto's.
 
Ben superbenieuwd wanneer de auto op de vrachtwagen naar NL komt. Naar alle waarschijnlijkheid is de auto gereed rond 9 november. Keep you posted op de foto's.
 
Tijd gaat snel en als het goed is, moet volgende week woensdag de Skoda worden opgeleverd...wat duurt het lang!!!!!!!!!!!!!! ;)
Iemand ervaring met en Fabia Combi verlichting voor de achterpassagiers of kofferruimte. Ik heb begrepen dat deze er niet in zit namelijk...
Hoe zit dat precies?
 

RefleCs

Forumguru
Het hangt van het model af. Bij mij zitten beide er wel in. Ik meen op het forum een handleiding voor inbouw van de interieurverlichting achterin te hebben gezien.
 
Even een korte update op de levering van mijn Skoda Fabia Combi GL. Hoogstwaarschijnlijk kan ik hem maandagochtend ophalen bij de dealer. Inmiddels is het Webasto Hollandia 400 vouwdak al gemonteerd en staat de auto nu bij de garage om het leerpakket in te bouwen. Ben bijzonder benieuwd naar het totale resultaat! Foto's volgen binnenkort.
 
Allen,

Ik heb een foto geplaatst bij de fotoalbums. Wegens drukte op werk niet echt de tijd gehad om er meer te maken, maar hopelijk krijgt ieder een indruk van het dak.
 

Hetzer

Forumguru
inderdaad indukwekkend !!

219qt5e.jpg


zo de rest van de foto's is voor jouw ;)
 

RefleCs

Forumguru
dat ziet er inderdaad heel goed uit! Het is stof toch? Hoe is het met de isolatiewaarde en met het geluid binnen?
 
Met open kap rijden is tot 100 km/h goed te doen. Momenteel wel wat frisser, dus kachel wat hoger. In laten bouwen dus geen idee hoe dat is gegaan. Met kap dicht is het stil en geen last van wind.
 

Fabia

† In Memoriam
Vind dat toch flauw van je. Kwestie van dak open zetten naar boven rennen foto maken en weer naar beneden rennen om dak dicht te doen:winkie:.
 
Bovenaan Onderaan