Binnenkort eigenaar van een superb

hallo allemaal,
ik zal me ff voorstellen, ik ben bjorn, kom uit oss en heb een gebruikte superb van november 2003 gekocht.
is van een taxibedrijf geweest, maar de chauffeur van de auto is een maat van mij dus ik weet hoe er mee omgegaan is.
200k gereden, dus moet nog wel ff mee kunnen.

ik zal de sup ff omschrijven:
1.9 tdi van 74 kw
handgeschakeld
donkerblauw metallic
zwart leren interieur
mfd navigatie
nieuwe banden op sportvelgen en een setje winterbanden

binnen nu en een maand kan ik de superb gaan ophalen, kan eigenlijk niet wachten.

later meer met de gebruikerservaring
 

Fabia

† In Memoriam
Weer een vrachtwagen chauffeur erbij en weer een Skoda rijder erbij. Welkom op dit gezellige forum en ik ben benieuwd naar de foto's van je SuperB.
 

Gieliovd

Forumguru
Zo dat is een overstap! Van een semi-truck Ram Van naar een Superb toe!

Van een "kijk mij eens stoer zijn" auto naar een "kijk mij eens in de limo zitten" ;)

Veel plezier alvast! Enne, welkom ;)

Wat ik me net bedenk door de post van Fabia, wij leveren een eetkamerstoel genaamd SuperB :)
 
jaaaa, mijn auto is sinds gisteren officieel eigendom, wat een heerlijk vlaggenschip.
had er voorheen nog niet mee gereden, maar wat een genot!

tot gauw allemaal
 

Sportline

Senior Member
Hey nog een chauffeur, welkom hier op dit forum. Ik wens je veel veilige en plezierige kilometers. En je weet het he, hou hem tussen de lijntjes!
 

cvegreen

Forumguru
Welkom op het forum en heel veel plezier met je SuperB. Dat je het een geweldige machine vind , daar twijfel ik niet aan .
 
ondertussen alweer dik 4 duizend kilometer verder. wat een heerlijke auto is het toch. binnenkort ff nieuwe handgrepen bestellen voor de binnenkant van de portieren en dan is dat ook weer netjes. tot gauw, bjorn
 

remmie

Lid
ondertussen alweer dik 4 duizend kilometer verder. wat een heerlijke auto is het toch. binnenkort ff nieuwe handgrepen bestellen voor de binnenkant van de portieren en dan is dat ook weer netjes. tot gauw, bjorn
Handgrepen binnenkant zijn idd kwetsbaar maar het is tientjeswerk dus maakt het niet te veel uit.

Heb je wel mijn topicje over het kofferdekselscharnier gelezen? Zeker bij een ex-taxi belangrijk!
 
klopt, is wel jammer maar is gauw vernieuwd en niet te duur, dus....

kofferbakscharnieren had ik al een paar keer ingespoten omdat de klep gewoon midden tussen open en dicht stil bleef staan. moet nu nog een paar goed inspuiten en dan is ie weer lekker gangbaar.
de stoel kraakte toen ik hem kreeg, dacht eerst dat het de lendesteun was ( waar ik al vaker dingen over gehoord had ) maar het was de stoelverstelling zelf. ingespoten en weg is het kraken. echt goddelijk zo'n auto
 
Bovenaan Onderaan