Bijrijdersspiegel i.c.m. achteruitrijden

Luc3344

Senior Member
Via het Car menu van het navigatiesysteem de optie aangevinkt dat de berijdersspiegel naar beneden moet klappen bij het achteruitrijden. Echter dit gebeurt niet!

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Met de instelknop van de spiegels geconstateerd dat er nog elev zit in de electronica.

Zie ik iets over het hoofd?

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
Het bedieningsknopje van de spiegels moet op R staan. Als je dan in achteruit schakelt zal de spiegel wel kantelen.

Marcooctavia

Forumguru
Via het Car menu van het navigatiesysteem de optie aangevinkt dat de berijdersspiegel naar beneden moet klappen bij het achteruitrijden. Echter dit gebeurt niet!

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Met de instelknop van de spiegels geconstateerd dat er nog elev zit in de electronica.

Zie ik iets over het hoofd?

Beste @Luc3344 heb je de spiegelknop in je portierdeur naar je rechterspiegel gedraaid ?

Marco.

Luc3344

Senior Member
OK, dat was het spiegel selectie op R zetten.

Wat nu nog niet lukt is afstellen. In het boekje lees ik dat dit enkel kan icm geheugen voor de bestuurderstoel. Ik heb geen electrisch verstelbare stoelen dus geen geheugen.

Klopt het dat dit dan niet in te stellen is? Of zie ik weer iets over het hoofd?

ertromp

Forumguru
OK, dat was het spiegel selectie op R zetten.

Wat nu nog niet lukt is afstellen. In het boekje lees ik dat dit enkel kan icm geheugen voor de bestuurderstoel. Ik heb geen electrisch verstelbare stoelen dus geen geheugen.

Klopt het dat dit dan niet in te stellen is? Of zie ik weer iets over het hoofd?
Als je geen elektrische stoelen hebt dan heb je geen spiegels met een memory stand (standen motor er in) helaas dus er valt niets aan de hoek van draaien af te stellen

Bovenaan Onderaan