Bijna opnieuw voorstellen.

• Onderwerp starter Deleted member 1943
  • Startdatum
D

Deleted member 1943

Halloa mensen,

Jaja dat is alweer ff geleden dat ik op het forum gekeken heb. Ik heb me skoda ook nog steeds.

Het probleem is dat ik totaal geen tijd heb en bijna nooit op de computer zit. Ik zit al sinds de zomer in een verbouwing die even wat langer duurt dan geplant. En er komt alleen maar meer werk bij, want we zijn inmiddels in blijde verwachting van ons eerste kind.

Zodra ik echt weer meer tijd heb kom ik zeker op het forum actief zijn!!

Mvg Stefan:winkie:

Fabia

† In Memoriam
Geeft niet, je moet je prioriteiten stellen en dan komt het forum ff als laatste aan bod. Geniet maar lekker van je huis, kind en Fabia.

cvegreen

Forumguru
Dat geeft niet. Ik als moderator kan ook niet altijd online komen. Minder valide kind, mijn vrouw di heel zware reuma heeft en 7/7 werken( behalve nu dan, na val met mijn scooter een heel pijnlijke schouder). Maar als alles hier normaal is heb ik niet veel tijd. Het is zoals Rudi zegt, het is een kwestie van prioriteiten te stellen he.

Hier ook babytje op komst, brengt heel wat met zich mee. Kamer in orde doen, spullen gaan bekijken en kopen...

Éen voor éen alles afwerken, zo kom je er wel! Veel succes met verbouwingen en je kindje!

D

Deleted member 1943

Halloa,

Verbouwing bijna klaar en de baby in dr buik groeit goed! Een tegenvaller is er inmiddels ook, eigenlijk twee. Er zijn van die jaloerse ************lijers geweest die het nodig vonden mijn bestuurderskant van de fabia van voor tot achter onder te krassen. En daar komt nog bij dat ik de enige ben in heel de straat, en die is lang! Andere probleem is water via mijn deuren naar binnen, maar even niet de tijd om het te verhelpen, dus rij sinds vandaag met een vochtvreter in me auto :S

Verder gaat alles prima hierzo:D

MarcoO2

Forumguru
OK, beroerd van je autto, maar erg prettig dat alles met de kleine goed gaat! Ik leef met je mee, ben ook aanstaand vader (van de eerste kleine). Nog een paar maandjes geduld! :D

Fabia

† In Memoriam
Balen voor je. Het mij ook een keertje overkomen en niet echt goed voor je humeur.

Bovenaan Onderaan