Bijna -Ervaring 2.0 tdi 170Pk ( DSG)

VIRTU

Nieuw lid
Hey Forumleden,

het aftellen kan beginnen. :24: Nog 11 keer slapen en dan krijg ik uiteindelijk de sleutels (euh kaart ) in handen van mijn kersverse eerste Skoda.
Sinds 17 maanden ben ik ook fiere papa maar ik meen dat dit toch nog een moeilijkere bevalling is geweest:laugh:
Daar ik hoorde van de lange wachttijden en dit zeker in combinatie met het panoramisch dak, DSG en Kessy-systeem ben ik vrij vlug begonnen met het samenstellen van mijn Superb uit vrees dat hij nooit leverbaar zou zijn tegen half maart. Als ik terugkijk naar mijn eerste mails met de garage, dateert mijn eerste contact van juni 2010. 9 maanden later zal ik hem dan toch ontvangen. Sinds januari staat hij al op stock in de garage dus jullie zullen mijn steeds groeiend verlangen wel begrijpen.
Binnenkort bombardeer ik jullie met alle info over deze wagen:super:

De groeten Virtu.
 

jemo

Lid
Waarom heeft het dan nog 2 maanden geduurd voordat je em kan ophalen?
Ik vraag mr verder af of je vrouw het eens is met je sterling dat het zwaarder is dan een bevalling... ;)
 

VIRTU

Nieuw lid
Hey Jemo,

gelukkig voor mij zit mijn vrouw niet op dit forum, allé dat hoop ik alvast. Als dit wel zou zijn, bestaat de kans erin dat ik nooit een Skodarijder zal worden:baby012: Ze regeert met harde hand :-))
Probleem is dat mijn huidig leasekontract pas ten einde loopt deze maand en mijn bedrijf het niet zag zitten om 2 leasings te betalen.
 
Bovenaan Onderaan