Bijna besteld, hopelijk krijg ik geen spijt

Ik heb de knoop doorgehakt en ga nu na 3 jaar A6, rijden in een O2 RS.

Vandaag deze offerte laten uitrekenen en bestelling volgt waarschijnlijk volgende week:

New Octavia Combi 2008
Versie : RS
Motor : TDI 2.0L 125kW-170pk DPF
Cil : 1968 Fisk : 11
Versnellingsbak : 6 Versnellingen
Kleur : RACE BLUE Metallic
Kleurcode : 8X8X
Bekleding : RS interieur Leder-Stof /
Zwart-Silver
Wegrijhulp op een helling
Verduisterde ruiten achteraan
Snelheidsregelaar
Scheidingsnet
Pre-installatie 'Bluetooth'
Parking Distance Control achteraan
Parapluhouder vooraan de kofferafdekking
Navigatiesysteem Columbus
Lichtmetalen velgen 'Zenith' 18"
Geïntegreerde asbak voor Jumbo Box
Dakrails
Cargo Platform Concept
Buitenspiegels met dimfunctie+regendet.
 

cvegreen

Forumguru
Waarom zou je spijt krijgen ?
Ik begrijp niet goed waarom een Audi wel goed zou zijn en een Skoda dan weer niet ? Een O2 is een goedkope A4 mijn gedacht al vergelijken ze altijd een O2 met een golf . Waar ze tot die conclusie zijn gekomen is me de vraag (waarschijnlijk omdat een O2 in de prijsklasse van een golf ligt .)
Verder heb je daar een mooie waslijst aan optie's op je O2 .
Op de carconfigurator ziet dat blauw er maar wazig uit . Is dat irl toch beter dan op de carconfigurator ? Die velgen zijn mooi al spreekt de carconfigurator enkel over de zenith 17" .

 

EdK

Forumguru
Spijt krijgen ?? je gaat je afvragen waarom je dit niet 3 jaar eerder hebt gedaan !!
 
Spijt krijgen ?? je gaat je afvragen waarom je dit niet 3 jaar eerder hebt gedaan !!

Dat hoop ik echt en dat gevoel heb ik ook wel. Spijt bedoel ik dan op een manier gebaseerd op de ruimte voor de benen achterin.

In de A6 is het zo makkelijk om de kinderen vast tezetten venwege de ruimte die je over hebt en misschien ga ik dat missen.

Maar 1 ding staat vast, ik krijg er veel meer rijplezier voor terug, en daar is het mij om te doen.

Geef niks om de status die een Audi biedt, heb ook een Leon 20VT gereden en die reed net als een Audi S3.

Sommige vrienden verklaren me voor gek dat ik Skoda ga rijden maar ik heb er schijt aan en zeg dan wacht maar tot je er eens in mag rijden, dan piep je wel anders.

Het scheelt me ook in de bijtelling een hoop euro's, das ook weer meegenomen.

Waar ik trouwens achter kwam was dat de O2 op schouderhoogte achterin 1.3 cm breder is dan de A6 van binnen, dat had ik niet verwacht.
 
Ik denk dat ik er ook stoelverwarming bij neem aangezien ik artrose in de onderrug heb, zal ik daar wat aan hebben dan? Ik lees hier ergens dat tot ongeveer 23 cm de rug meeverwarmd wordt.
 

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd met de aanschaf van je RS, maar nog even een vraagje wat is een : Geïntegreerde asbak voor Jumbo Box???

een supergrote asbak:crazy: ?
 

Fabia

† In Memoriam
Ik denk dat ik er ook stoelverwarming bij neem aangezien ik artrose in de onderrug heb, zal ik daar wat aan hebben dan? Ik lees hier ergens dat tot ongeveer 23 cm de rug meeverwarmd wordt.

Ik heb in mijn Fabia stoelverwarming en ik zou niet meer zonder kunnen. Zeker met de huidige temperaturen staat íe constant aan. Je stapt in een ijskoude auto en je zit in een heerlijke warme stoel.
 
Gefeliciteerd met de aanschaf van je RS, maar nog even een vraagje wat is een : Geïntegreerde asbak voor Jumbo Box???

een supergrote asbak:crazy: ?

Dit is de Belgische benaming voor die uitschuifbare fleshouder acherin. Die zit er in nederland standerrd al in dacht ik.
 
Bovenaan Onderaan