Ernst001
Nieuw lid
Zoals de meesten van jullie denk ik kunnen beamen is de 3de generatie Skoda Superb een hele fijne en comfortabele reisauto. Ik merk ook iedere keer dat collega's onder de indruk zijn van de auto, terwijl zij vaak duurder leasen bijvoorbeeld een BMW 5 of Volvo V70, aan de ruimte van de Superb kunnen ze geen van allen tippen
. Ook verbaasde blikken over de afwerking, opties en veiligheidssystemen.
Toch zijn er een tweetal punten waar ik mij aan heb gestoord, ben benieuwd of iemand deze herkent. Als ik 's ochtends de parkeergarage van m'n werk in rij, geef toe dat ik dat soms best stevig doe, grijpen preventieve veiligheidssystemen regelmatig wel erg enthousiast in. De auto gaat vol in de ABS en direct toeteren, het lijkt wel of 'ie bang is voor een andere auto
. Het tweede punt is dat ik een paar keer heb gemerkt dat de auto qua vermogen soms even 'wegvalt'. Het gaat maar om max 0,5 seconde, maar uiteraard vind ik dit irritant en zou niet moeten horen. Ik neem aan dat het iets softwarematigs is of hebben jullie andere ideeën?
Voor de rest is het iedere dag gewoon weer een feestje om in deze heerlijke auto te mogen rijden!
. Ook verbaasde blikken over de afwerking, opties en veiligheidssystemen. Toch zijn er een tweetal punten waar ik mij aan heb gestoord, ben benieuwd of iemand deze herkent. Als ik 's ochtends de parkeergarage van m'n werk in rij, geef toe dat ik dat soms best stevig doe, grijpen preventieve veiligheidssystemen regelmatig wel erg enthousiast in. De auto gaat vol in de ABS en direct toeteren, het lijkt wel of 'ie bang is voor een andere auto
. Het tweede punt is dat ik een paar keer heb gemerkt dat de auto qua vermogen soms even 'wegvalt'. Het gaat maar om max 0,5 seconde, maar uiteraard vind ik dit irritant en zou niet moeten horen. Ik neem aan dat het iets softwarematigs is of hebben jullie andere ideeën?Voor de rest is het iedere dag gewoon weer een feestje om in deze heerlijke auto te mogen rijden!