Bevestiging dorpellijsten

DL82

Nieuw lid
Goedemiddag, sinds 2 weken ben ik toegetreden tot het Skodarijdersgilde! De Skoda van onze keuze is de Fabia combi Drive in het zwart.

Om de nieuwe auto mooi te houden heb ik via Superskoda dorpelbescherming gekocht. De bevestiging hiervan zou heel makkelijk zijn met een mal. Maar deze mal heb ik natuurlijk niet.

Nu is de vraag of er op dit forum iemand is met tips om de lijsten te bevestigen, in het bezit is van de mal of weet waar ik deze mal kan bemachtigen?

Alvast bedankt voor de moeite!
 

Zjaak

Actief lid
De dorpelbescherming zal inmiddels alwel geplaatst zijn...

Maar wat ik gedaan heb:

De beschermers op het gevoel uitlijnen, met de schutlaag nog op de beschermers en dan de plaats markeren met schilderstape wanneer de beschermers goed zitten.

Schutlaag van de beschermers verwijderen en plakken maar! (wel eerst de dorpel ontvetten)

Zjaak
 

CDK

Forumguru
Ik heb bij onze Fabia gewoon m'n timmermansoog gebruikt en dat is best aardig gelukt ;)
 

Frup

Forumguru
Ik ben geen timmerman, dus moet het met gewone ogen doen. Ook ik heb ze eerst uitgelijnd en toen met een stukje tape gemarkeerd. Werkt prima.
Omdat het toen wat fris was, ben ik er nog eens met de föhn overheen gegaan en heb alles nog wat aangedrukt.
 

DL82

Nieuw lid
Dank voor de reacties. Nog niet gedaan. Drukdrukdruk. Misschien morgen maar eens proberen met een stukje tape idd. Als het gelukt is zal ik het hier laten zien!
 
Bovenaan Onderaan