Bestelproces via persoonlijke pagina

Nadat ik mijn nieuwe wagen bij de Pondealer had gedaan kreeg ik een link toegestuurd. Deze link is een persoonlijke pagina waar ik in 9 stappen het bestelproces, productieproces en de oplevering kan volgen. Nu gebeurd er uiteraard weinig op het moment. Mijn vraag wie heeft ook zo’n pagina gehad en hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat de stappen gingen lopen? Mijn pondealer beweerd dat de eerste aanzet lang duurt maar als hij eenmaal gaat lopen dat het dan snel gaat. Wie heeft hier ervaring mee?
 

Bijlagen

  • 0F222F9F-15DE-4FD8-B6C2-79C734CBBF68.jpeg
    0F222F9F-15DE-4FD8-B6C2-79C734CBBF68.jpeg
    613,1 KB · Weergaven: 78

fanSkoda-VW

Donateur
Alvast feli en nee, zo'n link is nieuw voor mij.
Ik heb bij A-Point Amsterdam 2 1/2 jaar terug de Scala aangeschaft.
grtss
 

Giaq

Nieuw lid
Zelfde hier Marcello. Vergelijkbare levertijd (week 26) en staat sinds bevestiging vanuit A-point op deze status. Vooralsnog sinds eind 2021 dus niet veel wijzer geworden.
 
Ik heb zelf het vermoeden dat het een typo is, maar als het erop zit vind ik het prima, maar rode stiksels is van een type die in NL niet verkocht wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jamesdean1974

Senior Member
Ik heb het nu ook. Deze uitvoering is met verwarmbare en verkoelde stoelen. Dan denk ik inderdaad dat een type fout is aangezien standaard grijze stiksels geleverd worden.
 
Zelfde hier Marcello. Vergelijkbare levertijd (week 26) en staat sinds bevestiging vanuit A-point op deze status. Vooralsnog sinds eind 2021 dus niet veel wijzer geworden.
Dus de lever week zal bij lange na niet gehaald worden ben ik bang voor, we hadden gehoopt met de nieuwe wagen de zomervakantie te doen. Denk dat de oude wagen nog wat extra km erbij zal krijgen.
 
bijzonder ik heb ook de sportline besteld, maar de optie gekoelde stoelen was niet mogelijk, het blijft momenteel een vreemd verhaal, zeker betreffende de opties.
wel niet mogelijk, bij de ene dealer wel en bij de andere weer niet, het is echt afwachten wat er nu wel of niet op zit bij de oplevering.
erg vreemd nog niet eerder meegemaakt bij het bestellen van een wagen.
 

Giaq

Nieuw lid
Dus de lever week zal bij lange na niet gehaald worden ben ik bang voor, we hadden gehoopt met de nieuwe wagen de zomervakantie te doen. Denk dat de oude wagen nog wat extra km erbij zal krijgen.
Zou goed kunnen.. Ik hoor/lees wisselende verhalen over het al dan niet behalen van levertijden. Naar mijn idee geen peil op te trekken.
In mijn geval communiceren ze bij de dealer al vanaf 22 december levering in week 26. Misschien naïef, ik ga daar maar van uit.
 
Zou goed kunnen.. Ik hoor/lees wisselende verhalen over het al dan niet behalen van levertijden. Naar mijn idee geen peil op te trekken.
In mijn geval communiceren ze bij de dealer al vanaf 22 december levering in week 26. Misschien naïef, ik ga daar maar van uit.
Ach ja ik ga ook heel naïef uit van dat gene wat er in het koopcontract staat, maar zal me niets verbazen als er hier en daar kleine lettertjes zullen zijn waardoor ze kunnen leveren wanneer het de fabriek of dealer uitkomt. We gaan het zien en meemaken. We zitten alleen met de zomervakantie wel of niet met de nieuwe wagen.
 

Giaq

Nieuw lid
Inmiddels naar stap 4 van 9.
Met nog 35 dagen te gaan is de auto onderweg naar Nederland. Lijkt goed te komen met de gecommuniceerde levertijd.

“Mooi nieuws: uw ŠKODA Kodiaq is vanaf Kvasiny onderweg naar Nederland. Zodra uw Kodiaq bij ons is geleverd, nemen wij contact met u op om de afleverdatum met u af te spreken.”
 
Bovenaan Onderaan