Bestelling van Superskoda

De Stip

Forumguru
Yes! Mijn bestelling die ik afgelopen week bij Superskoda heb gedaan, is binnen. Helaas is deze niet helemaal compleet en ik hoop dat ik de ontbrekende delen alsnog nagestuurd zal krijgen. In de bestelling zaten oa de RVS spiegelkappen voor mijn O-2 en de pedaalset zoals die ook in de RS gemonteerd zijn. Deze laatste zaten overigens in de originele fabrieksverpakking.
Voor de rest had ik wat LED verlichting besteld voor kentekenplaat, binnenverlichting, kofferbak en deur lampjes. Graag had ik ook de instap verlichting van LED voorzien, maar die zag ik zo snel niet ergens staan. Wellicht is er een lezer onder jullie die wel weet waar ik die LED instap verlichting kan aanschaffen.
Nu is het dus wachten op de eerlijkheid/service bereidheid van Superskoda om de ontbrekende 2 sets binnenverlichting na te sturen.
Zijn er onder jullie die dergelijke ervaringen hebben? Ben benieuwd hoe dat dan bij jullie is afgelopen.

Grtz!

ben benieuwd naar de montage van de spiegelkappen, zit er zelf ook over te denken om deze te kopen. deze plaats je over bestaande kappen heen of niet? zou je hiervan wellicht wat foto's kunnen maken als je deze hebt gemonteerd. wat was jij overigens kwijt aan verzendkosten, dit is volgens mij redelijk fors bij superskoda of niet?

Bovenaan Onderaan