Bestelling bij Superskoda

Ridley

Forumguru
Ik wilde even mijn ervaring met jullie delen over bestelling bij Superskoda. Wellicht loopt hier al een draadje van, maar ik krijg het zo snel niet gevonden. Afgelopen donderdag enkele zaken besteld en vandaag ontvangen. Zeer goed verpakt, na bestelling goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Conclusie: ik ben zeer tevreden! :grin:

Ik durf o.b.v. deze ervaring Superskoda wel aan te raden.

RDE

Lid
Zelf zit er ook over te denken om wat leuke gadgets te bestellen via superskoda. Er gaan echter verhalen de ronde over (exorbitant) hoge verzendkosten. Wat heb jij besteld, hoe zwaar was het en wat mocht je er voor aftikken? En vergelijk dat nu eens met de tarieven van accesoires uit de folder?

Ridley

Forumguru
de verzendkosten zijn idd ongeveer 25 euro (staat ook op site van Superskoda). Als ik echter kijk naar wat ik besteld had: kunststof dorpelbeschermers Fabia (25 euro - via dealer 73 euro) en een kunststof beschermstrip voor de achterbumper (24 euro - bij dealer 54 euro) was ik inclusief de verzendkosten ongeveer 50 euro goedkoper uit.

Ridley

Forumguru
niet alles is origineel Skoda, veel komt van Milotec (fabrikant staat bij elk artikel vernoemd op de website van Superskoda). Pasvorm is gewoon super! Ik weet natuurlijk niet wat (en of) het verschil is met origineel, maar afwerking van de producten ziet er gewoon goed uit. Hieronder kun je een beetje zien hoe de pasvorm is: IMG-20120131-00237.jpg

Kijk voor meer foto's in mijn album.

snel

Actief lid
Denk erom prijzen zijn incl. montage in nederland
Maar je kan ook goedkoop in belgie ter recht

Ridley

Forumguru
Niet alles is inclusief montage! Wordt aangegeven in de folder. Mijn spullen zijn zonder montage, geheel toevallig overigens :laugh:

Sk_Hans

Forumguru
Afgelopen zondagavond ook een aantal onderdelen bij hun besteld. Direct na de bestelling ontving ik duidelijke bevestiging en factuur per mail. Maandag een mail dat de bestelling verzonden was en zojuist (woensdag ochtend) werd de bestelling afgeleverd. Alles netjes en nieuw in Skoda verpakking en voor transport heel goed verpakt.

TBiRD

Lid
Heb de led dagrijlichten voor SII besteld en een aantal dagen later netjes toegekregen zelfs met een aangetekende zending. Een aanrader.

Bovenaan Onderaan