besteld skoda yeti 1.8 ambition

TerranoII

Nieuw lid
:super: Beste vrienden,
Na 13 jaren trouwe dienst ga ik mijn nissan TerranoII inruilen voor een skoda yeti 1.8 ambition.
Mijn nieuwe auto moet een caravan kunnen trekken beladen 1360kg.
Mijn oog viel op de skoda yeti en na een bezoek aan de dealer was ik meteen verliefd op deze auto.
Wat een afwerking en degelijkheid.
Het worden nog spannende maanden want de levertijd bedraagd 10 tot 12 weken.
De levering zal dan ergens eind maart worden volgens de dealer.
Aan vermogen zal ik wel een veertje moeten laten,want mijn TerranoII TDI had enorm veel vermogen.

Groetjes TerranoII
user_online.gif
progress.gif

Captain Hook

Forumguru
Gefeliciteerd met je nieuwe auto!
En sterkte met het lange wachten...

Maarre, als je van een diesel overstapt naar een benzine SUV, dat is toch wel een heel verschil. Waarom heb je niet de TDI 4x4 uitvoering genoemen van de Yeti? Die heeft pas koppel (en mag ook het meeste trekken)!

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]
Ik heb je andere post verwijderd TerranoII..dat was nl exact hetzelfde bericht en dubbelpostings zijn niet toegestaan.
[/MODERATORBREAK]

TerranoII

Nieuw lid
Sorry voor de dubbele post ik meende dat hij de eerste keer niet verzonden was.
Ja waarom geen diesel?
Deze was al erg duur en een diesel is weer 3000 Euro duurder.
En de wegenbelasting is ook weer een stuk duurder,want ik maak daarvoor te weinig km. per jaar voor.
Vandaar mijn afweging om een benzine te kopen.

Groetjes TerranoII

[MODERATORBREAK]
Niet onnodig quoten a.u.b
[/MODERATORBREAK]

Multi1100

Actief lid
terrano; welkom bij de Yeti club! Sterkte met wachten en veel veilige en plezierige km's na ophalen! Tegen die tijd wel even fotootje plaatsen natuurlijk ;)

TerranoII

Nieuw lid
Beste vrienden.
Het is zo ver,vandaag kan ik mijn niewe skoda-Yeti 1.8 ambition ophalen bij de dealer.
Precies 10 weken gewacht en geleverd conform afspraak met de dealer.
Ben zeer benieuwd hoe hij rijd.
Verdere bevindingen zal ik hier opschrijven.
Groetjes TerranoII

Tallguy

Forumguru
Veel plezier vandaag met het ophalen! Helaas werkt het weer niet echt mee maar als je kans ziet voor wat foto's is dat altijd leuk. ben benieuwd met welke big smile je gaat rondrijden vandaag...van oor tot oor vermoed ik :D

Bovenaan Onderaan