Besteld:Skoda Superb 1.6 TDI Greenline Comfort Businessline

Vandaag de papieren bij de wagenparkbeheerder ingeleverd voor een Skoda Superb 1.6 TDI Greenline Comfort Businessline, Candy white, Sunset, MDI, afneembare trekhaak, mObridge en wat kabels voor de MDI en de trekhaak. :grin:

De levering zal ergens rond 1 juli liggen, dus nog niet veel nieuws de komende tijd.

Dat is precies dezelfde auto als die ik heb incl. dezelfde opties! Alleen mijn kleur is cappuccino beige.
Je gaat er geen sprijt van krijgen!

Vandaag de papieren bij de wagenparkbeheerder ingeleverd voor een Skoda Superb 1.6 TDI Greenline Comfort Businessline, Candy white, Sunset, MDI, afneembare trekhaak, mObridge en wat kabels voor de MDI en de trekhaak. :grin:

De levering zal ergens rond 1 juli liggen, dus nog niet veel nieuws de komende tijd.

Is er echt een levertijd van 4,5 - 5 maanden? Of loopt je leasecontract dan pas af?

Nee, dan loopt m'n contract pas af. De levertijd zou een week of 9 zijn, maar ik krijg hem helaas niet eerder.

Nee, dan loopt m'n contract pas af. De levertijd zou een week of 9 zijn, maar ik krijg hem helaas niet eerder.
`

@jurgendb. O dat valt mee. Ik heb ook net afgelopen week de spullen ingeleverd bij de wagenpark ingeleverd: SII 1.6 tdi Greenline Business Edition twindoor, black magic, mObridge, chroomlijsten, PDC voor.
Nu wachten op een telefoontje van Auto Ames Gorinchem voor bevestiging van de bestelling.
Bij welke LM zit jij? Ik zit bij Leaseplan en bij geldt ook dat ik rond begin juli op mijn kilometers zit met mijn huidige C4 Picasso irritatie bak.

Ik zit bij Athlon. De auto komt bij Broekhuis vandaan, maar ik laat hem thuis afleveren.
Doe Pedro maar de groeten van me als hij belt dat je auto er is. :laugh: (Ik heb alles met Pedro geregeld voor mijn auto, maar de bestelling werd toch bij Broekhuis gedaan. Er waren namelijk nog een aantal auto's die tegelijk werden besteld en dan krijgen ze een flinke korting)

Bovenaan Onderaan