van RS naar FR

Spector

Forumguru
Gisterenavond na een uitgebreide uitleg de RS245 opgehaald en tussen de hagelbuien door naar huis geglibberd :nailbiting:

Vandaag de eerste serieuze kilometers gereden... en wat een beleving. Zo veel anders dan m'n vorige RS! Nu eerst ff lekker inrijden en wennen aan een DSG bak (mijn eerste automaat), wintersloffen eronder en ook nog ff langs @Antera voor wat kleine vag-com aanpassingen en dan zal ik nog eens wat ervaringen delen. Ik ga nog een hoop plezier beleven met deze versie :yeehaa:
 

HarrieSkoda

Forumguru
Veel plezier en houd die rechtervoet in bedwang met de weervoorspellingen :D.

Ik weet het, ik weet het... zal niet makkelijk wezen met zo'n beest op wielen ;).
 

HarrieSkoda

Forumguru
Ken het gevoel (gelukkig niet bij mijn eigen auto).

Dat is écht niet goed, als je voorwielen spinnen door een 'overdosis' gas geven.

Lijkt inderdaad net of je dashboard lostrilt.
 

dirkie996

Forumguru
geloof mij, je gaat de pedaal niet zo diep meer indrukken wanneer heel je dashboard door elkaar geschudt wordt door een hels gebok ;)
Ken dat gevoel ook al. De eerste keer denk je:” amai, dat vliegt hier allemaal in stukken”. Denk toch dat dit voor de mechaniek niet echt gezond is.
 

Spector

Forumguru
geloof mij, je gaat de pedaal niet zo diep meer indrukken wanneer heel je dashboard door elkaar geschudt wordt door een hels gebok ;)
Ik kom van een 200pk schakel RS en die wilde bij nat weer ook aardig bokken. Ik heb wel een beetje geleerd hoe te handelen al is het niet te vergelijken met 245pk en een dsg bak. Ik ga het meemaken.
 

Horkje

Forumguru
Weet jij hoe ik foto’s op een iPhone kan comprimeren zodat ik ze kan plaatsen?

In ieder geval gefeliciteerd met je mooie en snelle wagen.

Als je op je telefoon de foto ietsjes uitsnijdt dan scheelt dat al iets qua aantal pixels. Wat ook werkt is dat je de foto naar jezelf mailt. Je kan dan kiezen voor een kleinere afbeelding. Als je die vervolgens weer opslaat heb je je foto gecomprimeerd.

Benieuwd naar je foto’s!
 

innocenti

Forumguru
Als je naar @Antera gaat voor aanpassingen nog een paar om over na te denken

- Corner functie via mistlampen uit. Met je LED verlichting niet nodig en ik vind t er zielig uit zien.
- DRL dimmen bij knipperfunctie
- led kentekenverlichting als je die nog niet hebt.
- rechter buitenspiegel kantelen bij achteruit rijden
- piepje activeren als je de auto opent en afsluit. Kan je via het menu weer aan/uit zetten.
- bochtenverlichting actief tot 80kmh ipv 40 km
- ventilatorsnelheid zichtbaar bij auto.
- ik heb ook de mistlampverlichting in gebruik als follow me home ipv de koplampen.

Comfort functie kan je op de columbus aanzetten via het verlichtingsmenu
 

Spector

Forumguru
comfortblinking staat nu op 3x en ik wil graag 4x, gewoon dat het kan en het mij iets duidelijker lijkt (had ik op de vorige ook)

Verder inderdaad alle andere opties die je noemt. Led kenteken verlichting heb ik, evenals een achteruitrijcamera, spiegel kantelen kan ik in het menu aan en uit zetten.
 
Bovenaan Onderaan